یکشنبه، 07 خرداد 91 - 11:44
شرکت ارتباطات کوه نور وابسته به گروه فن آوا

 

شرکت ارتباطات کوه نور وابسته به گروه فن آوا

شرکت ارتباطات کوه نور وابسته به گروه فن آوا

گروه فن­آوا به عنوان بزرگترین هلدینگ در حوزه ارتباطات و فنا­وری اطلاعات در کشور در سال ۸۱  با مشارکت شرکت­ های بزرگ سرمایه ­گذاری کشور تأسیس گردید. این شرکت ٬خدمات فن آوری اطلاعات را به صورت تخصصی از طریق شرکت­های تابعه خود به قرار زیر ارائه مینماید:

ایجاد شبکه تلفن ثابت بر اساس شبکه­ نسل جدید (NGN ) و GSM-WLL

اینترنت پرسرعت  ADSL

شبکه ماهواره­  VSAT

خدمات دیتا سنتر   IDC

شبکه خصوصی مجازی   VPN

سرویس­های پرداخت الکترونیک   PSP

ISDP   و  ISP

 این گروه دارای تعدادی شرکت زیرمجموعه است که شرکت ارتباطات کوه نور  (فعال در زمینه تلفن ثابت) یکی از آن ها می­باشد.
شرکت ارتباطات کوه نور با اخذ مجوز اپراتوری دوم تلفن ثابت از وزارت فن­آوری اطلاعات و ارتباطات  ، مرکز سوئیچ خود را با ظرفیت۱۰۰،۰۰۰ شماره در اصفهان راه­ اندازی و تحت نظارت وزارتخانه مربوطه واگذاری خطوط تلفن ثابت را در اصفهان آغاز نموده است.

این شرکت قادر است خطوط تلفن ثابت و ارتباطات تلفنی شرکت ­ها، کارخانجات صنعتی، مجتمع­های تجاری، اداری و مسکونی و شهرک ­های اقماری را بر بستر  Radio ، ADSL و wi-fi در استان اصفهان  به روز و با حجم زیاد با استفاده از تکنولوژیهای برتر دنیا (NGN)  ٬ همراه با خدمات ارزش افزوده و نوین در مدت زمان کوتاهی تأمین نماید. این سرویس­ها می­تواند به شکل تلفن ثابت، تلفن تصویری و ویدئو کنفرانس ارائه گردد.

تعرفه واگذاری خطوط تلفن همانند تعرفه دولتی است و قبوض تلفن توسط این شرکت صادر و برای مشترکین ارسال می­گردد. واگذاری هر خط  ۵۳۰،۰۰۰ ریال(به عنوان هزینه اتصال) و مکالمه هر پالس  ۵۱  ریال می­باشد.

این شرکت علاوه بر ارائه خطوط تلفن ثابت آمادگی دارد امکانات مخابراتی و اینترنتی پروژه ­ شرکتها را فراهم نماید و آن شرکت نیز  می­تواند از پروژه­  خود تحت عنوان مجتمع هوشمند نام ببرد که این خود ارزش افزوده برای مجتمعها به حساب می ­آید.

شرکت کوه نور با برنده شدن در مناقصه USO   (در فاز اول ۵۵۰   و     فاز دوم ۳۶۳ روستای محروم کشور )، با تکنولوژیهای VSATو GSM-WLL در کوتاهترین زمان ممکن این روستاها را دارای امکانات مخابراتی نموده است.

 گروه فن آوا به واسطه سیاستها و اهداف خود دارای سهامداران حقوقی قابل توجهی است که عبارتند از:

*     گروه بهمن

*    شرکت مدیریت صنایع نوین تامین

*     شرکت سرمایه گذاری دانایان پارس

*     شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان

*     سرمایه گذاری آتیه صبا

*        شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی

*       سازمان بازنشستگی کشور

*      سازمان بیمه مرکزی ایران

*      شرکت بیمه ایران

سایت شرکت فن آوا

logo-samandehi