پنجشنبه، 09 خرداد 92 - 04:01
شرکت گیگابایت

 

شرکت گیگابایت

شرکت گیگابایت

شرکت گیگابایت از سه مدل مادربرد جدید سری Z۸۷ خود رونمایی کرد. این مادربردها شامل مدل‌های Z۸۷X-UD۴H، Z۸۷X-UD۵H و Z۸۷N-WiFi بوده که در ساخت تمامی آن‌ها از قطعات الکترونیکی با کیفیت بسیار بالا استفاده شده است.
دو مدل UD۴H و UD۵H در اندازه ATX و برای کاربری‌های حرفه‌ای ساخته شده و در طراحی آن‌ها نیز از رنگ بندی‌های جدیدی استفاده شده و هر مدل رنگ مخصوص به خود را دارد. به این ترتیب که مادربرد UD۵H ترکیبی از طلایی و نقره‌ای و مشکی و مادربرد UD۴H ترکیبی از قرمز و نقره ای و مشکی است.
بر روی هر دوی این مادربردها کلیدهای روشن و خاموش و LED های کنترل کننده تعبیه شده و برای اورکلاک گزینه‌های ایده‌آلی به شمار می‌روند. وجود مدار تغذیه ۱۶ فاز، ۳ شکاف PCI-Express ۳.۰، خروجی صدای ۸ کاناله، درگاه‌های متعدد SATA۶Gb/s و USB۳.۰ و بسیاری ویژگی‌های دیگر، در کنار توان بالای پردازنده‌های Haswell و چیپ ست Z۸۷ نوید محصولاتی با توان و قابلیت‌های بسیار بالا را به کاربران می‌دهد.
همچنین علاوه بر تغییر سوکت مادربرد به LGA۱۱۵۰، در مدل UD۵H خروجی تصویر D-Sub موجود در پانل پشتی مادربرد به DVI تبدیل شده و به واسطه یک هدر، پشتیبانی از FireWire نیز صورت می‌گیرد.
همچنین گیگابایت یک مدل مادربرد در اندازه Mini-ITX تحت عنوان Z۸۷N-WiFi نیز معرفی کرده است که اندازه بسیار کوچک اما قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. این مادربرد نیز از جدیدترین فن‌آوری‌ها پشتیبانی کرده و بهترین انتخاب برای ساخت یک HTPC (رایانه سینمای خانگی) خواهد بود.
از آنجایی که توان گرافیکی پردازنده های جدید اینتل بیشتر از نسل‌های قبلی خواهد بود، تجربه استفاده از این مادربرد بسیار کوچک کاملا با گذشته متفاوت است. از جنبه خروجی صدا و شبکه و ارتباط بدون سیم از طریق WiFi نیز این مادربرد کاملا مجهز و پیشرفته است.

logo-samandehi