سه شنبه، 25 تیر 92 - 08:08
كنفرانس ملي فروش و بازاريابي با رويكرد ابزارهاي نوين بازاريابي

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش با حضور مدیران بازار سرمایه شرکت ملی نفت و گاز، سازمان بورس و و اوراق بهادار و با حضور شرکت اطلاع ‌رسانی و خدمات بورس (با محوریت تالار مجازی بورس ایران)برگزار شد. در این کنفرانس احمد روستا عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، حسین خطیبی مدرس دانشگاه و برخی مدیران مالی به میزبانی شرکت مبنا مدیران (ارائه دهنده خدمات نوین مدیریتی) در محل سالن همایش‌های ایوان شمس سخنرانی کردند.براساس این گزارش، این کنفرانس با ارتقای دانش عمومی و تخصصی در حوزه خدمات نوین مدیریتی با حضور ۴۰۰ نفر از مدیران، مشاوران سرمایه‌گذاری و دانش‌پژوهان برگزار شد.در این کنفرانس  مشاور بانک تجارت و حسین پناهیان مدیرعامل بورس کالای ایران حضور داشتند. از جمله دیگر سخنرانان این کنفرانس علی پاکزادیان مقدم و ایمان پاکزادیان مقدم بودند.شرکت مبنا مدیران برگزار کننده کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی با دعوت از مدیران موفق و مدیران فروش و بازاریابی شرکتهای بزرگ ایران در مورد مباحث فروش به بحث و بررسی پرداختند .روش تدریس با روش کاربرد موردی یا Case Study  صورت  گرفت .

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

از سمت راست به چپ  مهندس محمد رضا همتی (ارتباطات کوه نور ) وابسته به گروه فناوا- دکتر حسین خطیبی- دکتر احمد روستا( پدرعلم بازاریابی ایران )

سخنرانی آقای دکتر روستا  :ایده ها و پدیده های نوین بازاریابی

سخنرانی آقای دکتر خطیبی : رسانه های نوین، الگوهای نوین وفادارسازی مشتری

سخنرانی آقای مهندس علی پاکزادیان مقدم :  بازاریابی چریکی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

سخنرانی آقای دکتر روستا  : ایده ها و پدیده های نوین بازاریابی

سخنرانی آقای دکتر خطیبی : ارزش آفرینی برند به واسطه وفادارسازی مشتریان

سخنرانی آقای مهندس احمدیان  :  Email Marketing

سخنرانی آقای مهندس ایمان پاکزادیان مقدم  : Social Media, Internet marketing

سخنرانی آقای علی پاکزادیان مقدم و دکتر خطیبی   مفهوم رسانه های نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

در این سمینار برندهای مطرح ایران مانند کانون قلم چی و باشگاه مشتریان بانک ملت  حضور داشتند.از اصفهان می توان به حضور شرکت ارتباطات کوه نور (اپراتور دوم تلفن ثابت ) وابسته به گروه فناوا و شرکت JNS  و برگزار کننده نمایشگاههای بین المللی طلا و جواهرات( نماینده ارتباطات کوه نور) و بازرگانی سپاهان همراه و فولاد کویر میتوان اشاره کرد .مهندس محمد رضا همتی از ارتباطات کوه نور در مورد همایش به نکاتی از جمله اجرای  خوب مجری برنامه در طول کنفرانس و حضور اساتید ممتاز ایران از جمله دکتر احمد روستا (پدر علم فروش بازاریابی ایران ) و دکتر خطیبی (مرد متفکربازاریابی و فروش ) و برادران پاکزاد مقدم (شرکت مبنا مدیران ) و مهندس احمدیان  اشاره کرد .  همتی با اشاره به نکات مهم کنفرانس به اهمیت صحبت استاد روستا مبنی بر تقاضای پنهان (حیف اگر ای کاش ) و سخنرانی دکتر خطیبی (مفاهیم شبکه ) و بازاریابی چریکی  مهندس پاکزاد مقدم و ایمیل مارکتینگ مهندس احمدیان (حضور نفرات زیاد خود شاهد این مدعاست )  و نقش وب سایت مهندس پاکزادیان مقدم اشاره کرد  .در پایان هم کتاب استیو جابز به حاضران داده شد .به شرکت کنندگان در همایش مدرک QRMS  اهدا شد .

لینک های زیر کتاب های الکترونیکی دکتر خطیبی و دکتر روستا و آقای مهندس احمدیان برای علاقمندان به اصول بازاریابی گذاشته شده است.

 کتاب ایده ها و پدیده های نوین بازاریابی به نوشته دکتر روستا

 

کتاب ایمیل مارکتینگ به نوشته دکتر پویا احمدیان

 

کتاب شبکه و رسانه های نوین به نوشته دکتر خطیبی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

مهندس احمدیان

 

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

 

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

ایمان پاکزادیان مقدم شرکت مبنا مدیران

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

علی پاکزادیان مقدم مدیر عامل شرکت مبنا مدیران

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

 مهندس زارعی مدیر عامل شرکت JNS   (برگزار کننده نمایشگاههای بین المللی  طلا و جواهرات )

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

دکتر خطیبی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی

دکتر روستا




دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi