چهارشنبه، 04 دی 92 - 04:50

 

IMG_4964

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: با توجه به فضای تغییر دولت و بنای دولت مبنی بر توجه بیشتر به حوزه فناوری اطلاعات و ICT ،همانطور که در نمایشگاه الکامپ مشاهده شد امیدورای خیلی خوبی در بخش خصوصی در جهت رونق کسب و کار مشاهده شد که این مساله یکی از عمده ترین مسائلی در رونق این نمایشگاه الکامپ  بود.کاظم آیت اللهی ادامه داد :به همین صورت اتوکام با توجه به جایگاه ویژه در میان استان ها تحت تاثیر این توجه دولت خواهد بود. وی نمایشگاه اتوکام را پس از نمایشگاه الکامپ تهران کیفی ترین نمایشگاه کشور در حوزه کامپیوتر دانست. رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای افزود:پیش بینی میکنم امسال اتوکام از استقبال بیشتری برخوردار باشد همانطور که در اتوکام هجدهم شاهد حضور پررنگ بخش های خصوصی و دولتی بودیم.وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه طبق تجربه سالهای گذشته مورد استقبال زیاد عموم قرار می گیرد افزود: توجه به خدمات الکترونیک و حرکت به سمت فناوری های نوین توسط دولت و ارایه آن در این نمایشگاه، نقش مثبتی در روند بهتر برگزاری شدن اتوکام خواهد داشت.

به گفته ‘کاظم آیت اللهی’، بخش تجاری نمایشگاه با ارایه خدمات و نمایش محصولات به وظیفه اصلی خود می پردازد و در بعد صنفی با برگزاری سمینارها و میزگردهای خبری، چالش های مربوط به رسته های مختلف صنف مورد بررسی قرار می گیرد.

آیت اللهی با اشاره به این که درصد متناسبی از فضای نمایشگاه میان مشارکت کنندگان بخش‏های مختلف تقسیم شده است، اظهار داشت: توجه بیشتر به این نمایشگاه‏ها به منزله توجه به بحث توسعه و فرهنگسازی فناوری اطلاعات است.

آیت اللهی تنها ضعف این نمایشگاه را کمبود فضای آن عنوان کرد و افزودند :امیدواریم با بهره برداری از محل دائمی نمایشگاه های استان این مشکل نیز مرتفع شود و فضای محدود نمایشگاه امسال بیشتر به چشم خورد بطوری که در روزهای اول بخش های خصوصی و دولتی با علم به این موضوع اقدام به ثبت نام کردند و به همین دلیل نمی توانیم مطمئن باشیم که به همه متقاضیان فضا رسیده باشد و تا جایی که میدانم فکر نکنم ساخت چندهزار متر سوله کار پیچیده ای باشد..

وی ادامه داد امیدوارم که سایت جدید شرکت نمایشگاه ها هر چه سریعتر آماده شود تا  بتوانیم نمایشگاهی قوی تر داشته باشیم و اصفهان یکی از مطرحترین نمایشگاه ها در حوزه فناوری اطلاعات را در ایران داشته باشد

کاظم آیت اللهی افزود : مشارکت کننده ها مطمئن باشند با توجه به فضا و تغییرا تموجود شاهد ثمرات این حضور خواهند بود.

logo-samandehi