یکشنبه، 06 بهمن 92 - 09:22

 

طول عمر باتری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مد نظر کاربران قرار دارد، بر این اساس به گوشی‌هایی می‌پردازیم که بیشترین میزان عمرباتری را دارد.یکی از مشکلات کاربران عمر کوتاه باتری گوشی‌های هوشمند است. زیرا از این دستگاه‌ها استفاده مختلفی می‌شود و اغلب بیش از یک روز شارژ نگه نمی‌دارند و ممکن است مدت زیادی دوام نیاورند.در این گزارش به گوشی‌هایی می‌پردازیم که عمرباتری طولانی دارند:

 Xperia C  یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توان با آن ۱۰ ساعت مکالمه کرد. باتری این گوشی دو هزار و ۳۳۰ میلی‌آمپری است و در حال آماده‌باش ۵۸۸ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

 hhc986

این گوشی از پردازنده چهار هسته‌ای با قدرت ۱٫۲ گیگاهرتزی پشتیانی می‌کند و دوربین هشت مگاپیکسلی دارد.

P780 محصول شرکت لنوو است. این گوشی باتری چهار هزار میلی‌آمپری دارد و در حال مکالمه ۴۳ ساعت و در حال آماده‌باش ۸۴۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

 hhc985

P770 باز هم محصول شرکت لنووو است. این گوشی از باتری سه هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است و می‌توان با آن ۳۰ ساعت مکالمه کرد.

Moto X که محصول شرکت موتورولاست دارای باتری دو هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپری است که امکان ۱۳ ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم می‌کند و ۵۷۶ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

 hhc984

One-HTC گوشی One محصول HTC است و باتری دو هزار و ۳۰۰ میلی‌آمپری دارد و امکان نگه داشتن شارژ برای ۲۷ ساعت مکالمه و ۵۰۰ ساعت آماده‌باش را دارد.

 hhc983

logo-samandehi