دوشنبه، 05 اسفند 92 - 10:43

20140223_205958

سومین جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان به همت انجمن مهندسی استان اصفهان و مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان به عنوان زیر مجموعه وزارت صنعت , معدن و تجارت در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه در سالن اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.این جشنواره که میتوان آن را بزرگترین گردهمائی انجمن ها و سازمان های نظام مهندسی کشور نامید , با هدف همافزائی توان مهندسین استان و مشارکت بیش از پیش انجمن ها و سازمان های نظام مهندسی استان برگزار گردید.

همزمان با برگزاری سومین جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان همایش مهندسی تبلیغات در روز چهارم اسفند ماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.این همایش با ثبت نام افراد زيادي از فعالان صنعت مورد توجه و استقبال قرار گرفت .

2سخنران همایش مهندسی تبلیغات دکترمحسن رنانی، دکتر رضا ، ابیاک بابک بادکوبه و محمد ناگهی بودند.دکترمحسن رنانی یکی از برجسته ترین تئورسین ها و صاحب‌نظران اقتصاد کشور  برنده کتاب سال دانشگاهی کشور هستند.وی استاد اقتصاد دانشگاه صنعتی اصفهان و گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، نویسنده  بیش از ۱۵ عنوان کتاب در حوزه اقنصاد از جمله  بازار یا نابازار  می باشنددکتر رضا ابیاک دارای دكتراي مديريت بازرگاني با گرايش بازارياب،  مدير گروه MBA، بازاريابي و فروش دانشگاه تهران هستند.وی مشاور شرکتهای: يك و يك،سن ایچ،گلستان،كاله ، hp، benq،  LG می باشندبابک بادکوبه  خالق موفق ترین کمپین های تبلیغاتی معتبر برندهای کشور  از جمله : بانک ملت ، همراه اول ، گلدیران (LG) ، بانک سامان ، اسنوا ، پارسه می باشندمحمد ناگهی  نویسنده نخستین کتاب باشگاه مشتریان در ایران می باشد.از افتخارات محمد ناگهی به دریافت عنوان کارآفرین نمونه (جشنواره ملی جوان ایرانی سال ۱۳۸۹) و   دریافت لوح تقدیر دبیر کل کميسیون ملی یونسکو ۱۳۸۹اشاره کرد

 از ديگر سمينارهاي سومين جشنواره روز ملي مهندسي میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

147289

  • آشنايي با پيكره دانش مديريت پروژه (pmbok 2012 )
  • بررسي آخرين قوانين و مقررات اداره كار
  • تكنيكهاي ارتقا برند در حوزه فروش
  • خلاقيت صنعتي و نقش آن در بهبود و توسعه واحدهاي صنعتي
  • تحليل و بررسي بورس اوراق بهادار در صنايع منتخب در سال ۱۳۹۲
  • سمينار تكنيكهاي نوين مقاله نويسي علمي
  • سمينار تحليلي جامع بر امور مالياتي
  • سمينار مديريت مناقصات و نحوه ارائه پيشنهاد قيمت

 مهندس محمد رضا همتي از ارتباطات كوه نور وابسته به گروه فناوا در مورد جشنواره گفتند :جشنواره امسال يك بسته كامل با همراهي كارگاههاي آموزشي قوي و اساتيد مجرب بود . موضوعات متنوع و سخنرانيهاي جديد و برگزاري عالي از نقاط قوت اين همايشها بودند .  در اين همايشها ، سمينار مهندسي تبليغات – برند و اقتصاد  از استقبال كننده بيشتري برخوردار بود  و موضوعات و تكنيكهاي جديدي در مورد برند ،فروش ، اقتصاد و تبليغات گفته شد.

4

بابك بادكوبه به تكنيكهاي ارتقاء برند اشاره كردند و اينكه بعضي مواقع براي ارتقاء برند ، دو يا چند برند با هم تركيب ميشوند. هميشه كارهايتان را صد در صد انجام دهيد .پيش شنوايي ، چشمان مشتري را در مقابل تبليغات شما مي بندد .دكتر محسن رناني حول فضاي كسب و كار ایراد سخن كردند و اينكه از فضاي مه آلود كسب و كار بايستي به فضاي شفاف رفت تا قدرت ريسك براي سرمايه گذاران بيشتر شود. در سيستم اداري كشور ما كاغذ بازي زياد است در صورتيكه در كشورهاي خارجي سيستم بدون كاغذ اولويت مشتري مداري است.محمد ناگهي : كلوب مشتريان مهمترين واز جامعترين ابزارهاي راهبردي طرح وفاداري با ساختاري متفاوت جهت تحكيم و تقويت فعاليت هاي بازاريابي است.خدمات كلوب نوعي پروموشن تقويتي يا چاشني قدرتمند فروش است كه باعث افزايش موفقيت سازمان و كاهش ضربه پذيري سازمان در نوسانات بازار و تحرك رقبا مي شود.دكتر ابياك آغاز تبليغات را با تحقيقات ميداند . و همچنين از ظهور علم جديدي به نام buy-ology  نام بردند . و اينكه اگر به مشتري قول ميدهيد حتما به قول خود وفا كنيد . شركتها بايستي برنامه ترويج وفرمهاي خلاصه داشته باشند .جدول كمپين داشته باشند و تمام فرايندهاي تبليغاتي را يكپارچه كنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi