سه شنبه، 13 اسفند 92 - 08:53

 

افزایش کیفیت و میزان صدای موبایل و تبلت

احتمالا شما نیز مانند بسیاری، به این مشکل که صدای ساطع شده از تلفن هوشمند یا تبلت‌تان به شدت پایین باشد، برخورده‌اید. این مشکل تا حدودی به دلیل طراحی سخت‌افزاری بلندگوهای استریو است که در پشت گوشی هوشمند یا تبلت‌ شما محدود شده‌اند.

برای بهبود کیفیت صدا در هنگام پخش آهنگ

با تقویت باس، می‌توانیم به‌طور قابل توجه‌ای تجربه‌ بهتری نسبت به گوش دادن به آهنگ یا موسیقی در گوشی یا تبلت‌مان کسب کنیم. بیش از ۱۰ نرم‌افزار در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد و یکی از آن‌ها، اپلیکیشن  Music Volume EQ می‌باشد.پس از اینکه برنامه را نصب کردید، آهنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را به کمک این نرم افزار اجرا نمایید. همچنین در صورت نصب این اپلیکیشن، یک ویجت به لیست ویجت‌های شما افزوده می‌شود که با استفاده از آن، می‌توانید میزان صدای خروجی را کم یا زیاد نمایید. البته اگر برروی عبارت “EQ” ضربه بزنید، می‌توانید بر تمام تنظیمات صدای خروجی نظارت داشته باشید.

پیشرفت‌ کیفیت صدا به طور کلی در اندروید

شما با یک اپلیکیشن مانند Volume + می‌توانید کیفیت و میزان صدای بلندگو دیوایس هوشمند خود را بهتر نمایید. برای این منطور، پیشنهاد می‌کنیم که “ولوم پلاس” را از فروشگاه گوگل‌پلی دریافت کرده و در صورت رضایت، نسخه کامل ۱٫۵ دلاری آن را بخرید.نصب این برنامه بسیار ساده می‌باشد؛ شما فقط باید شرایط و ضوابط استفاده از ولوم پلاس را قبول نمایید. در این برنامه، گزینه‌های متعددی برای بهبود صدای خروجی وجود دارد که می‌توانید بنابر میل خود، از آن استفاده کنید.امیدواریم که کیفیت و میزان صدای تلفن یا تبلت هوشمند شما با این دو روش، چند برابر بهتر شود.

logo-samandehi