شنبه، 23 فروردین 93 - 07:18

 

پرنده‌های بدون سرنشین ۴ ملخه هر روز بهتر می‌شوند. جدیدترین محصول شرکت DJI یعنی Phantom 2 Vision+ قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای علاقه‌مندان این صنعت به ارمغان می‌آورد.

DJI Drone

این محصول به یک دوربین ۱۴ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰p  و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه مجهز است و با استفاده از یک نرم‌افزار تا زمانی که پهپاد در فاصله ۷۰۰ متری از شما قرار داره، قادر به ارسال تصاویر زنده‌ است. این برد، بیش از دو برابر بیشتر از مدل قبلی این محصول است. همچنین فناوری پرواز نیز در Phantom 2 Vision+  ارتقا یافته است و حالا می‌تواند در هنگام وزش باد با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت نیز موقعیت حین پرواز خود را حفظ نماید و البته طبق اعلام DJI کنترل این پرنده بدون سرنشین نیز ساده‌تر از گذشته شده است.

 خبر خوش برای علاقه‌مندان به فیلمبرداری این است که دوربین این پهپاد دارای یک پایدارکننده الکترونیکی ۳ محوری است که منجر به ضبط تصاویر نرم و عاری از هرگونه تکان‌‌های شدید می‌شود. همچنین امکان ثبت تصاویر جذابی تحت عنوان تصاویر از نگاه پرنده نیز در این محصول وجود دارد. مانند مدل قبلی می‌توان از GPS که درون این پرنده بدون سرنشین کار گذاشته شده است برای پرواز در مسیر مشخص و تهیه فیلم بهره گرفت. استفاده از GPS امکانات جالب دیگری از جمله کنترل ایمن خودکار که از پرواز شما بر فراز مناطق ممنوعه مانند فرودگاه‌ها جلوگیری می‌کند، همچنین امکان محدود‌سازی ارتفاع و مسافت پرواز جهت انطباق با قوانین را در کاربر شما قرار می‌دهد. با توجه به این‌که هنوز قوانین خاصی برای محدود‌سازی این پرنده‌ها وجود ندارد، DJI اعلام کرده است که به زودی امکانات موجود در این مدل را بر روی سایر مدل‌های فانتوم هم بکار می‌برد.

البته تمام امکاناتی که نام بردیم بهایی دارند و برای سفارش این مدل مشتریان باید ۱,۲۹۹ دلار بپردازند که ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل قبلی است. اگرچه قیمت این پرنده‌های بدون سرنشین در طی سال‌های اخیر کاهش یافته& اما همچنان به قدری گران است که شما باید در مورد ویدیویی که قرار است با استفاده از این محصول تهیه کنید کاملا مطمئن باشید. برای کاربران تازه‌کار شاید مدل Parrot AR.Drone 2 با قیمت ۲۹۹ دلار مناسب‌تر باشد و البته شاید حرفه‌ای‌ها بخواهند تا از دوربین‌های مخصوص خود در پرنده‌های بدون سرنشین دقیق‌تر استفاده کنند که بدون تردید این امر هزاران دلار برای آنها هزینه خواهد داشت.

logo-samandehi