جمعه، 29 فروردین 93 - 02:14

 

آسیاتک

در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از شرکت انتقال داده های آسیاتک برای مدیریت کیفیت در ارائه اینترنت گرسرعت تقدیر شد.در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(ICTINQA) که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترعمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس محمود خسروی رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد، گواهینامه ۳ ستاره اشتهار به کیفیت در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای سیاست گذاری، به شرکت آسیاتک اعطا شد.
در این دوره پس از ارزیابی های علمی صورت گرفته، ۲ شرکت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۳ ستاره شدند و شرکت انتقال داده های آسیاتک تنها شرکت ارائه دهنده اینترنت کشور بود که این گواهینامه را دریافت کرد.
در این مراسم دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از کلیه شرکت هایی که این توانایی را در خودشان دیدند که می توانند در این مسابقه علمی و تخصصی شرکت کنند، خودشان را عرضه کنند و محک زده شوند که در چه رده ای هستند، تشکر کرد.
وی در این مراسم با اشاره به اینکه برای توسعه و ارتقاء بازار فاوا باید نگاهمان به توسعه نگاه کمی و کیفی باشد، گفت:باتوجه به سیاستهای کشوردرراستای اقتصاد مقاومتی برگزاری اینگونه مراسم و اعطای این جوایزمی تواند باعث محک زدن فعالان حوزهICT درکشورشود.
وی با بیان اینکه این جشنواره می تواند به سیاست های نظام کمک بسزایی کند، اظهار داشت:این جایزه بر اساس مدل ملی کیفیت ایران به منظور استقرار خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات Ict نقش مهمی را ایفا می کند.

logo-samandehi