جمعه، 29 فروردین 93 - 04:51

 

آشپزخانه الکترونیکی

همانطور که می دانید گجت ها کارایی بسیاری دارند و با ترکیب و ادغام با نرم افزارهایی می توانند با سایر سخت افزارهایی که روزانه استفاده می کنید مثل گوشی هوشمند و … ادغام می شوند. این گجت ها در واقع می توانند به شما کمک کنند که کارایی بهتری در زندگی خود داشته باشید. امروز از طرف پایگاه تکنولوژی و فناوری روز دنیا یعنی مای تک می خواهیم به بررسی گجت های جالبی بپردازیم که برای خانم هایی که یک آشپز خانه حرفه ای دارند مناسب است.

Insider

گجتی برای یخچال

دستگاه Insider که در کنار بطری های یخچالتان جای می گیرد در واقع ابزاری است که با گوشی هوشمند شما متصل می شود و هر بار که در یخچال باز می شود عکسی از محتویات یخچال می گیرد و به گوشی هوشمند شما این عکس را ارسال می کند این دستگاه که به وسیله برنامه ای به نام Wink روی آن نصب است با گوشی هوشمند شما مرتبط می شود از طرفی برای زمانی که می خواهید ما یحتاج یخچال خود را از خارج از خانه بدانید می توانید با سفارش به یکی از اعضای خانه با یک بار باز و بسته کردن در از محتویات آن مطلع بشوید. البته این گجت در حال توسعه است و باید کارایی آن بیشتر شود.

Egg Minder

سالم بودن تخم مرغ سنج

اگر به تاریخ تولید و انقضای روی تخم مرغ های تان اعتماد ندارید می توانید از این ابزار استفاده کنید. این دستگاه دارای سنسورهایی است که طراوت و تازگی تخم مرغ ها را تشحیص می دهد و می تواند به شما کمک کند که در هنگام خرید تخم مرغ های تازه را تشخیص بدهید.  به وسیله برنامه ای به گوشی شما مرتبط می شود. قیمت این دستگاه هم اکنون ۷۸ دلار است. کافیست وقت سنجش تخم مرغ ها آن را در کیت مخصوص قرار بدهید و بعد با نرم افزاری که گوشی شما با این کیت مرتبط می شود از سالم بودن تخم مرغ ها مطلع شوید.

Milkmaid

شیر سنج

دستگاهی که مشاهده می کنید در واقع گجتی است که توسعه یافته اما هنوز در بازار مشاهده نشده است. در واقع این دستگاه یک ردیاب شیر است. برای اینکه بدانید چه موقع شیر شما تمام شده است به شما اطلاع می دهد. در واقع با اپلیکیشنی که روی گوشی هوشمند شما ذخیره می شود می توانید به این دستگاه مرتبط شوید و اطلاعات ردیابی شیر محتوی این ظرف را در این ظرف از طریق گوشی خود دریافت کنید.

Pure

از بین برنده بوی یخچال دیجیتالی

این دستگاه برای سالم سازی و تهویه هوای یخچال بکار می رود. در واقع با عملکرد این دستگاه بوی بد یخچال به موقع حذف می شود و می تواند با سالم سازی هوا مدت زمان عمر محتویات یخچال را تا ۵ روز افزایش می دهد. همچنین گازهای آلاینده را در یخچال از بین می برد. این دستگاه هم اکنون از طریق آمازون به قیمت ۶۹ دلار به فروش می رسد.

Go Green Fridge Alarm

آژیر یخچال

تا کنون چند بار شده که شما درب یخچال را باز کنید و بدون اینکه آن را ببندید و یا نیمه باز رها کرده باشید و از آشپز خانه خارج شده باشید و بعد از ساعت ها متوجه این رویداد شده باشید؟ قطعا این اتفاق بار ها افتاده است اما برای شما که می خواهید از وسیله های خانگی تان مراقبت کنید باید یا از یخچال های آژیر دار استفاده کنید و یا اینکه از این گجت استفاده کنید. در واقع این دستگاه با مشاهده نیمه باز گذاشته شدن درب یخچال بعد از مدت معین به شما هشدار می دهد. اینگونه می توانید از یخچالتان به خوبی مراقبت کنید. این دستگاه حدودا ۳۲ دلار قیمت دارد.

AcuRite Digital Thermometer

دما سنج یخچال

این دستگاه در واقع نوعی دماسنج برای یخچال شما محسوب می شود که برای زمانی که می خواهید دمای یخچال از یک محدوده فراتر نرود از آن استفاده کنید . با تنظیم دمای حد اقلی و حد اکثری می توانید زمانی که دمای یخچال از این محدوده ها می گذرد به شما هشدار می دهد که مراقب دما باشید و  تنظیمات لازم را انجام دهید.

این دستگاه ها به نوبه خود به کارایی بیشتر زندگی شما و عمر بیشتر محصولات و صحت و سلامت شما کمک می کنند. در واقع سخت افزارها کمک های بسیاری به زندگی بشری می کنند. اگر می خواهید از سایر دستگاه های تناسب اندام کمک بگیرید می توانید دو مقاله با عنوانهای بهترین ردیاب های تناسب اندام در سال ۲۰۱۴ و icrosoft ساعت هوشمند مایکروسافت برای تناسب اندام را مشاهده کنید.

logo-samandehi