دوشنبه، 01 اردیبهشت 93 - 12:17

 

کسپرسکی

وب سایت معتبر AV-Comparatives یکی از فعال‌ترین وب سایت های دنیا در زمینه تست نرم‌افزارهای امنیتی، هر ماهه تمامی محصولات ارائه شده توسط برندهای فعال در این زمینه را مورد تست و بررسی قرار داده و امتیازات مختلفی را بر اساس کارایی به آنها اختصاص می دهد. نرم افزار امنیتی کسپرسکی همواره از جمله برترین محصولات این وب‌سایت به شمار می رود و در تمامی تست‌ها بالاترین امتیازات را در زمینه‌های گوناگون به خود اختصاص می‌دهد.در آخرین بررسی این وب‌سایت که به ماه مارچ مربوط می‌شود نیز کسپرسکی در بخش File Detection Test موفق به کسب نشان Advanced+ گردیده است.

این انتخاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها به‌روز‌بودن نرم‌افزار کسپرسکی می باشد. به این ترتیب که بانک اطلاعاتی این نرم‌افزار هر یک ساعت یک‌بار به صورت خودکار آپدیت می شود و با هر بار آپدیت، تعداد ۱۵ هزار ویروس جدید به این بانک اطلاعاتی اضافه می گردد. به این ترتیب احتمال حمله جدیدترین ویروس‌ها و بدافزارها به سیستم و داده‌های شما به حداقل می رسد. همچنین این قابلیت در کسپرسکی وجود دارد که اگر ویروسی توسط این نرم‌افزار شناسایی نشد، کاربر می تواند آن را به سرور مرکزی شرکت گزارش دهد تا آن ویروس نیز به بانک اطلاعاتی کسپرسکی اضافه گردد. البته این امکانات تنها در اختیار آن دسته از مشتریانی قرار می گیرد که این نرم افزار را خریداری کرده و از گواهی رسمی آن استفاده نمایند.

[button color=”green” size=”medium” link=”http://me.kaspersky.com/en/partners/buyoffline?country=ae” target=”blank” ] Find a Partner [/button]

logo-samandehi