سه شنبه، 02 اردیبهشت 93 - 05:47

 

باتری خمیده سامسونگ

امروز سامسونگیک باتری خمیده معرفی کرد که به‌منظور استفاده در ابزار‌هایی با ساختار خمیده توسعه داده شده است. از جمله‌ی چنین ابزار‌هایی می‌توان به Gear Fit سامسونگ اشاره کرد. هرچند این باتری ۲۱۰ میلی‌آمپر ساعتی برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند مناسب نیست، اما یکی از باتری‌های با ظرفیت بالا برای استفاده در ساعت‌ها و دست‌بند‌های هوشمند محسوب می‌گردد.با استفاده از این باتری گیرفیت قادر است زمان بیشتری را دوام بیاورد. سامسونگ در مورد تولید باتری‌هایی با ساختار خمیده تنها نبوده و دیگر کمپانی کره‌ای، یعنی ال‌جی نیز در این زمینه محصولات متنوعی را معرفی کرده است که یکی از نمونه‌های آن در تلفن‌هوشمند خمیده‌ی این کمپانی یعنی جی‌فلکس به کار گرفته شده است.

سامسونگ در این باتری خمیده راهکاری را مورد استفاده قرار داده که انرژی ذخیره شده باتری را افزایش می‌دهد. افزایش حجم انرژی ذخیره شده در باتری‌های مورد استفاده در ابزار‌های قابل حمل، مخصوصاً گجت‌های پوشیدنی یکی از امور ضروری است. هدف سامسونگ تولید یک باتری برای استفاده در گجت‌هایی همچون Gear Fit است و حداکثر تلاش این کمپانی بر روی فشرده کردن آن متمرکز شده است. همچنین از دیگر چالش‌های پیش‌رو می‌توان به دشوار بودن تولید باتری‌های منعطف اشاره کرد.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده بازار دست‌بندها و ساعت‌های‌هوشمند در سال آتی میلادی با رشد فزاینده‌ای روبرو خواهد شد، از این‌رو کمپانی کره‌ای بر آن است تا به یکی از بازیگران اصلی در این حوزه تبدیل شود.

logo-samandehi