شنبه، 27 اردیبهشت 93 - 05:35

 

حتما می دانید که ویندوز روز مایکروسافت ویندوز ۸ است که با فواصل زمانی کوتاهی در حال به روز رسانی است! این ویندوز از قابلیت های بسیاری برخوردار است به طوری که با روی کار آمدن مدت زمان یک سال و نیمی از این ویندوز بسیاری از افراد رو به سیستم های لمسی و تاچ آورده اند تا از مزایا و قابلیت های این ویندوز بهره ببرند. خب شاید شما هم بخواهید به زمره این گروه بپیوندید! یا اینکه به دنبال سیستم هایی می گردید که بتوانید با استفاده از آن ها از ویندوز ۸ به طور کامل بهره ببرید! خب این فکر بسیار خوبی است که با تکنولوژی همراه باشید اما خوب است قبل از خرید هایتان توجهی به این داشته باشید که،  چه سیستم هایی هم اکنون در بازار روز تکنولوژی در لیست برترین ها و برجسته ترین ها هستند. ما سعی کرده ایم این موارد را به شما معرفی کنیم تا هنگام تلاش برای خرید یک  تبلت برای ویندوز ۸ به اشتباه نیفتید و بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

تبلت های Windows 8

همانطور که گفتیم قرار است بهترین سیستم ها را به شما معرفی کنیم .

Surface Pro

در میان تبلت ها با جستجویی که انجام دادیم هم اکنون تبلت Surface Pro یکی از برجسته ترین و بهترین تبلت هایی است که از ویندوز ۸ پشتیبانی می کند.هر چند این سیستم مایکروسافت هنوز به عنوان جایگزین آی پد های اپل شناخته نشده است اما می توان به جرات گفت که از Surface RT بسیار برجسته تر و بهتر است و این هم به خاطر نمایش گر با کیفیت آن است البته اجزای مجزای این سیستم هم یک نوع برتری نسبت به Surface RT داده است. برای مقایسه و خریدی بهتر می توانید به مقایسه و بررسی MacBook Air محصول ۲۰۱۴ و iPad Air هم بپردازید!

Surface Pro

از همه مهم تر اینکه از تمام ورژن ویندوز ۸ به طور کامل پشتیبانی می کند و این خوب است!

تبلت Surface Pro قادر است تمام نرم افزارهایی که شما روی پی سی با آن ها کار می کنید را پشتیبانی کند و بدون هیچ کم و کاستی آن ها را مدیریت می کند.البته بررسی و مقایسه دو تبلت BlackBerry و Motorola هم می تواند به شما کمک خوبی کند.

تبلت Surface Pro

اینکه بخواهیم تمام ویندوز را در یک محیط کوچک راه اندازی کنیم واقعا یک شاهکار است اما تنها چیزی که توانسته کمی به این سیستم شاهکار خرده بگیرد ضخامت آن است! ضخامت این سیستم در مقایسه با تبلت های دیگری نظیر آی پد و RT زیاد تر است و این می تواند نقطه ضعفی برای این سیستم مایکروسافت باشد.

Surface Pro

نمایشگر این سیستم هرچند هم که بسیار زیباست اما از نوع Retina نیست! و این می تواند مشکل دیگری برای کسانی باشد که آخرین تکنولوژی های روز را دنبال می کنند علاوه بر این این تبلت و اندازه آن برای یک کاربرد جدی کوچک است!

Surface Pro

اما بعد از این می توانیم سخن از تبلت Razer Edge Pro صحبت کنیم. کسانی که از تبلت های ویندوزی فقط برای بازی می خواهند استفاده کنند می توانند روی Razer Edge Pro حساب کنند.

Razer Edge Pro

این تبلت با کارت گرافیک  عالی انویدیا و از طرفی با یک پردازنده I7 اینتلی توانسته، نقش خوبی میان تبلت های ویندوزی بازی کند. این تبلت یکی از تند و تیز ترین تبلت های روز دنیای تکنولوژی است که برای بازی بسیار مناسب است  و از قدرت فوق العاده ای برخوردار است.

 تبلت Razer Edge Pro

در نمونه ای که ما تست کردیم قیمت مورد نظر برای این تبلت واقعا واقعا زیاد بود قیمت ۱۴۵۰ دلاری این تبلت برای یک گیمر می تواند خیلی زیاد باشد حتی از آن جا که بسیاری از بازی خور ها از لوازم جانبی دیگری نیز استفاده می کنند می توان گفت که این مبلغ بیشتر و بیشتر و بیشتر خواهد شد!

Razer Edge Pro

از طرفی وقتی که این تبلت شروع به اجرا می کند به دلیل اجزای داخلی کمی گرم می شود و از طرفی طول عمر باطری اش هم حدود ۴ ساعت است که همین به عنوان یک نقطه ضعف برایش به حساب می آید.

Razer Edge Pro

در عمل می توان گفت که این یک تبلت دوست داشتنی نیست چرا که از جهتی هم موجب می شود که نتوانیم به خوبی بازی ها را در زمان معین دنبال کنیم! البته شاید یکی از دلایل باطری کم عمر آن این باشد که بازی خور ها را مدت زیادی درگیر بازی نکند و حد اقل به بهانه باطری و کمبود آن به خود استراحت دهند و سلامتی شان را به خطر نیندازند! اگر اینگونه است که بسیار هم خوب است!

Razer Edge Pro

logo-samandehi