یکشنبه، 28 اردیبهشت 93 - 01:05

 

کمپانی کره‌ای ال‌جی نیز با تولید هدست ضربان قلب و دست‌بند سلامتی، رسما به جرگه سازندگان ابزارهای پوشیدنی پیوست! ال‌جی الکترونیکس قصد دارد به مشتریان نشان دهد که دقت و راحتی نباید قربانی ظاهری فریبنده شود و با این نگاه، معرفی اولین دستگاه‌های تناسب اندام پوشیدنی خود را از ماه جاری آغاز خواهد کرد. دستبند سلامتی لمسی ال‌جی و هدست ضربان قلب که اکنون در دسترس است، ویژگی‌های کاربردی و دقت فراوانی در جمع آوری داده ها و تحلیل آنها دارند و کنترل سلامتی را برای کاربران خود آسان‌تر کرده است. هر دو دستگاه می‌توانند به شیوه بی‌سیم به اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی متصل شوند و یک اکوسیستم کاملاً برجسته را تشکیل دهند.

LG-Heart-Rate-band

دستبند سلامتی ال‌جی از صفحه نمایش OLED تمام لمسی واضحی بهره می‌برد که دسترسی آسان و بی‌درنگ را به طیف وسیعی از اطلاعات مربوط به تناسب اندام امکان‌پذیر می‌سازد تا استفاده کنندگان بتوانند پیشرفت خود را در تمرینات پیگیری کرده و برطبق آن برنامه ریزی کنند. علاوه بر وزن کم و کاربرد آسان، دستبند سلامتی الگوریتم حسگر حرکت بی‌نظیری دارد که هنگامی که کاربر مچ خود را برمی‌گرداند، صفحه نمایش به صورت خودکار روشن می‌شود. دستبند سلامتی لمسی ال‌جی دارای دو سنسور است : یک شتاب سنج سه محوره و یک ارتفاع سنج که باهم کار می‌کنند تا دقیق‌ترین اطلاعات را بی‌درنگ فراهم کنند. علاوه براین، کاربران با دستبند سلامتی لمسی می‌توانند تماس‌های دریافتی و پیام‌های خود را بررسی کنند و فهرست آهنگ‌های گوشی هوشمندشان را کنترل کنند. دستبند سلامتی لمسی اتصال کاربران را حفظ می‌کند تا تجربه یک تمرین پیوسته را فراهم کند.

دستبند سلامتی ال‌جی با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS همخوانی دارد و طوری طراحی شده است که با برنامه کاربردی تناسب اندام ال‌جی (LG Fitness) و برنامه‌های تناسب اندام کاربردی دیگر مانند MyFitnessPal ،Runkeeper و MapMyFitness کار کند. باتری ۹۰mAh با عمر طولانی‌اش می‌تواند پس از هربار شارژ تا ۵ روز کارکند. برخلاف دیگر دستگاه‌های پوشیدنی تناسب اندام که تنها در یک سایز طراحی شده‌اند، دستبند سلامتی لمسی ال‌جی در سه سایز مختلف ارائه شده تا راحتی بیشتری داشته باشد.

LG-Heart-Rate-Earphones

هدست ضربان قلب ال‌جی برای جمع کردن دقیق‌ترین داده‌های ضربان قلب طراحی شده و از طریق اندازه‌گیری سیگنال‌های جریان خون در گوش و به وسیله فناوری سنسورPerformTek این کار را انجام می‌دهد، درحالیکه صدای فوق العاده خوبی نیز دارد. ازآنجائی که گوش، فیزیولوژی خاصی دارد با استفاده از هدست ضربان قلب ال‌جی در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، کاربران می‌تواند اعداد دقیق‌تری در مورد سلامتی و تناسب اندام خود دریافت کنند، به خصوص هنگامی که درگیر فعالیت جسمی هستند. هدست ضربان قلب می‌تواند به تنهائی و یا به همراه دستبند سلامتی لمسی ال‌جی مورد استفاده قرار گیرد. آویز گیره‌ای مجزای دیگری که شامل بلوتوث است اطلاعات را به دستبند سلامتی لمسی و یا گوشی هوشمند منطبق با این دستگاه، ارسال می‌کند. هنگام استفاده از برنامه‌ کاربردی LG Fitness کاربران می‌توانند از به روزرسانی پیش فرض‌های صوتی اعلام ضربان قلب و حداکثر میزان مصرف اکسیژن (VO2 max) بی‌درنگ اطلاع یابند.

پس از معرفی دستبند سلامتی لمسی ال‌جی در آمریکای شمالی در هجدهم ماه می، در روزها و هفته‌های آتی در بازارهای مهم آسیا و اروپا این محصول ارائه خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد دستگاه‌های پوشیدنی ال‌جی هنگام عرضه ، به صورت محلی اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی دستبند سلامتی لمسی

صفحه نمایش: ۰٫۹ اینچ ۱۲۸×۳۲ پیکسل
باتری: ۹۰mAh
قابلیت اتصال: بلوتوث نسخه ۴
وزن: ۴۹٫۹ تا ۵۳ گرم (بسته به اندازه)

[divider]

مشخصات هدست ضربان قلب

باتری: ۲۰۰mAh
قابلیت اتصال: بلوتوث نسخه ۳
اندازه: ۴۶×۳۳×۱۷ میلی‌متر
وزن: ۲۶٫۷ گرم ( هدفون) / ۱۸ گرم (آویز)
سایر: قابلیت مکالمه با هندزفری، راهنمای صوتی

logo-samandehi