دوشنبه، 29 اردیبهشت 93 - 10:15

 

jins-meme-sunglasses

همه میدانیم که به هنگام خستگی نیاز به استراحت داریم ولی معمولا زمانی استراحت می‌کنیم که خستگی از مرز خود فراتر رفته و امانمان را بریده است اما گویا این عادت دیرینه خوشبختانه رو به پایان است!با استفاده عینک هوشمند MEME که محصول شرکتی با نام JIN است، به نظر میآید شما دقیقاً به موقع متوجه خستگی خود میشوید و از آسیب‌های احتمالی به بدنتان جلوگیری میکنید.

بلوتوث تعبیه شده بر روی عینک و همچنین دو سنسور حرکت سنج روبروی چشمها، زودتر از هرکسی و حتی خودتان مرز رسیدن به خستگی در شما را تشخیص داده و آن را به شما یادآور می‌شوند. به محض رسیدن به این نقطه، عینک که به تلفن هوشمند شما متصل شده، به وسیله گوشی به شما هشدار میدهد که وقت شیرین استراحت فرا رسیده است.

علاوه بر قابلیت گفته شده، این عینک قابلیت شمارش گامها و کالری مصرف شده در هنگام پیاده‌روی و ورزش را نیز دارد.تا پاییز ۲۰۱۵ که زمان عرضه این عینکهاست، شرکت JIN در قالب دیگری درحال ارائه کیتهایی است که به وسیله آنها میتوان حرکات سر را کنترل کرد که این مورد کاربردهای خاص خود را خواهد داشت. این شرکت قیمت عرضه این عینکها را در سه نوع متفاوت بین ۶۸۵ تا ۹۷۹ دلار برآورد کرده است.البته امیدواریم این عینکها به ایران وارد نشوند، چون در آنصورت کارمندان همیشه بهانهای برای استراحت تمام وقتشان دارند!

logo-samandehi