دوشنبه، 05 خرداد 93 - 08:05

 

LG-G3-QuickCircle-pops-up-in-all-variations (6)

چند روز پیش بود کهاولین تیزر رسمی قاب QuickCircle اسمارت فون LG G3 منتشر شد.همچنین تصاویری دیگر از این کاور به همراه شارژر بیسیمجی ۳ بر روی فضای مجازی قرار گرفت.امروز اولین تصاویر این کاور در حالت روشن منتشر گردیده که در ادامه شما را به دیدن این تصاویر دعوت می کنیم.با گجت نیوز همراه باشید.
همانطور که در تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، این قاب‌ها در رنگ‌ها و انواع مختلفی به بازار عرضه خواهد شد که می‌توان به نمونه‌هایی با قابلیت شارژ بی‌سیم تلفن‌هوشمند اشاره کرد. همانطور که پیش از این نیز تصاویری از این قاب منتشر شده بود، از اصلی‌ترین و جالب‌توجه‌ترین موارد موجود در مورد این قاب، تغییر پنجره‌ی نمایش اعلانیه‌ها است که از مستطیل به دایره تغییر یافته است. ال‌جی به تغییر فیزیکی قاب بسنده نکرده و برای بهره‌وری هر چه بیشتر تغییرات نرم‌افزاری را در رابط کاربری برای استفاده‌ی بهتر از این امکان ایجاد کرده است.
به‌نظر می‌رسد می‌توان از طریق این پنجره به اپلیکیشن‌های ارسال پیامک، برقراری تماس‌های تلفنی، پخش‌کننده‌ی موسیقی، دوربین، تنظیمات و همچنین یک اپلیکیشن که ظاهراً مربوط به قدم‌شمار است، دسترسی پیدا کرد.

جی ۳ در رنگ‌های سفید، خاکستری و طلایی به بازار عرضه خواهد شد. از جمله‌ی مشخصات فنی آن که بسیاری از شما با آن آشنا هستید، می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 801، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، صفحه‌ی نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن QHD و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپیتکال اشاره کرد.

نظر شما در باره کاور هوشمند جدید ال‌جی چیست؟

منبع : phonearena

logo-samandehi