سه شنبه، 06 خرداد 93 - 10:18

 

image131

به Joben Bistro، این  یک کافه عجیب و غریب که با الهام از سبک استیم پانک (از سرى سبک هاى علمى تخیلى) در شهر کلاج ناپوکای رومانی بر پا است، خوش آمدید. اینجا دنیای ژول ورن است و با طراحى هاى متعارف کافه و رستوران های دنیا، فرق می کند. هر گوشه ای از آن، شگفتی و جزئیات خاص خودش را دارد.این کافه فوق العاده با فضاهاى رمز آلودش، شما را به گذشته مى برد و در دنیاى ژول ورن، پر از داستان هاى فانتزى و علمى-تخیلى، غرق مى کند. درادامه عکس های بیشتری از این کافه را خواهید دید و در موردش چیزهای جالبی خواهید خواند.

هر چیزی از همه جا در این کافه هست و هر کدام از اشیا داستانی دارند.

پیشخوان کافه در اتاق دوم قرار دارد.

بدون شک جوبن بیسترو یکى از هیجان انگیز ترین و درگیر کننده ترین پروژه هاى استودیوى طراحى حس ششم در رومانی است. این مکان نوگرا و جدید است، صمیمى و همزمان صنعتى، و در نهایت بسیار متفاوت تر از هرچیزى که تا به حال دیده اید.

image

Details-interior-1071x613

طراحی الهام بخش کافه شما را در خود غرق می کند.

image

image

Joben-and-bike

نور، دکور و موضوعات همگى با دقت جمع آورى شده اند. شیطنتى که فضا را در بر گرفته، ظرافت و زیبایى استفاده از فلزات برنج و مس، اتصالات گوناگون و فراوانى جزئیات که جلب توجه می کنند، همه باهم یک مخفیگاه عالى در محیطى الهام بخش براى دیدارهاى دوستانه مى آفرینند.

Hats-off

image

جوبن بیسترو به سه فضا -هر کدام با خصوصیات متفاوت- تقسیم شده؛ اتاق شماره ١ قرار بود گالرى هنرهاى تزئینى با عکس هاى قدیمى آویخته شده به دیوار باشد. دومین اتاق با دیوار هاى بتنى و حجم زیادى از اتصالات و تاسیسات جالب براى نوشیدنی ها درنظر گرفته شد و اتاق شماره ٣ پر شد از اشیای گوناگون.

Drinks-and-musics

طراحی خیره کننده نور و فضا.

image

در طراحى این کافه حس صمیمیت به خاطر کنتراستى که بین نورهاى قابل تنظیم و دیوار هاى تیره رنگ وجود دارد، شدیدا افزایش یافته است.

image

Special-design-chandelier

Brass-and-metal-detail

 

 

[button color=”red” size=”medium” link=”http://freshome.com/2014/05/27/steampunk-joben-bistro-pub-inspired-jules-vernes-fictional-stories/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+FreshInspirationForYourHome+%28Freshome.com%29″ target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi