شنبه، 17 خرداد 93 - 11:58

 

ir.jaybird.hamcodeyar

این برنامه کلیه‌ی شماره تلفن‌های موجود در دفتر تلفن شما را بررسی می کند و درصورتی که نیاز به اصلاح داشته باشد آنرا اصلاح کرده و جایگزین می کند. برای جلوگیری از اشکالات احتمالی در جدول تغییرات مخابرات، امکان تهیه‌ی نسخه پشتیبان به نرم افزار اضافه شده که می توانید پیش از شروع تغییرات از دفتر تلفن خود پشتیبان تهیه کنید. ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار این است که اکثر تغییرات در استان‌های مختلف شامل:

– استان اصفهان

– استان زنجان

– استان سمنان

– استان همدان

– استان قم

– استان البرز

– استان مرکزی

– استان قزوین

که شامل طرح همکد سازی شده اند را اعمال می کند و نیازی به هزینه‌ی اضافی و پرداخت درون برنامه ای ندارد.

طبق طرح همکد سازی استانها ، پس از این کلیه شماره‌های تلفن‌های ثابت هر استان ۸ رقمی می گردد و برای گرفتن شماره‌های داخل استان، نیازی به گرفتن کد یا پیش شماره نیست. برای گرفتن شماره‌های ثابت از خارج از استان باید از کد جدید سه رقمی شامل صفر و دوعدد مثل ۰۳۱ استفاده نمود. در این طرح تغییرات گوناگونی بر روی شماره‌ها اعمال میشود. این تغییرات شامل تغییر ارقام، جابجا شدن و اضافه شدن ارقامی به شماره هاست. در این طرح شماره‌ها به صورت متفاوتی تغییر کرده است که محاسبه و اصلاح آنها کار زمان بر و پر زحمتی بوده و برای همه آسان نیست. این برنامه سه امکان اصلی زیر را فراهم می کند:

۱- به شما کمک می کند شماره جدید مربوط به هر شماره ثابت قدیمی که در نظر دارید را بدون نیاز به اینترنت و یا تماس با مرکز مخابرات بدست آورید.

۲-همچنین امکان تهیه یک نسخه پشتیبان از کلیه شماره‌های موجود در دفترچه تلفن گوشی شما را فراهم می کند. این پشتیبان گیری، کلیه اطلاعات دفترچه تلفن شما را در قالب یک فایل ذخیره می کند. شما می توانید از فایل پشتیبان برای بازگردانی تمام این اطلاعات بر روی هر گوشی (اندرویدی یا غیراندرویدی) که دارای امکان import برای دفترچه تلفن باشد، استفاده کنید.

۳- برای راحتی بیشتر، برنامه امکان اصلاح کلیه شماره تلفن‌های ثابت موجود در دفترچه تلفن گوشی شما را نیز، فراهم کرده است . برای اطمینان خاطر از عملکرد درست برنامه قبل از اصلاح شماره‌های دفترچه خود، می توانید ابتدا تغییرات شماره هایی که می شناسید را در قسمت جستجوی شماره برنامه، بررسی کنید و پس از اطمینان از درستی شماره جدیدی که برنامه محاسبه می کند، از آن برای اصلاح کل دفترچه تلفن خود استفاده نمایید.

برای اطمینان هرچه بیشتر، حتما ابتدا با استفاده از برنامه یا به هرصورت دیگری که مایل هستید، از دفترچه تلفن گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در طراحی این برنامه جامعیت طراحی در نظر گرفته شده است به این معنی که هر شهری که طرح همکد سازی آن اجرا شد، هر چه سریعتر بروز رسانی آن برای برنامه ارایه می شود تا شما نیز بتوانید تغییرات را در شماره تلفن‌های خود اعمال کنید. در حال حاضر تغییرات ۷ استان اصفهان – همدان – زنجان – سمنان – قم – البرز – مرکزی و قزوین در برنامه موجود است. تغییرات مربوط به استان‌های دیگر نیز به محض مشخص شدن در برنامه اعمال می شود. این برنامه برای حالت‌های مختلفی تست شده است، اما با توجه به اینکه بیش از چند صد هزار شماره تلفن ثابت در هر استان وجود دارد که نحوه تغییر شماره‌های آنها بیش از هزار حالت متفاوت است، امکان خطاهای موردی در محاسبه شماره جدید برای برخی شماره‌ها وجود دارد.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://cafebazaar.ir/app/ir.jaybird.hamcodeyar/” target=”blank” ]دانلود از کافه بازار[/button]

logo-samandehi