دوشنبه، 09 تیر 93 - 04:27

 

Redmi Note از شیائومی

همانطور که می‌دانید تلفن‌های‌هوشمند تولید شده توسط کمپانی‌های چینی در عین بهره‌گیری از مشخصات فنی مناسب جزو ارزان‌ترین نمونه‌هایی هستند که به بازار عرضه شده‌اند. اما این تنها ویژگی تولیدات چینی نبوده و این محصولات در زمینه‌ی فروش نیز رکوردهایی را به ثبت می‌رسانند که آخرین نمونه‌ی آن فروش ۱۰,۰۰۰ شائومی Redmi Note در یک ثانیه است.

یکی از آخرین محصولات تولید شده توسط شیائومی، Redmi Note‌ است که از جمله مشخصات فنی آن می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱,۲۸۰ در ۷۲۰، تراشه‌ی هشت هسته‌ای MT6592 مدیاتک، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. شیائومی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در کنار باتری ۳,۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای تامین انرژی این فبلت بهره برده است. Redmi Note در بنچمارک انتوتو امتیازی برابر ۲۸,۰۰۰ را کسب کرده است که برای یک محصول ۲۰۰ دلاری چندان پایین نیست.

اما ورای مشخصات فنی و قیمت بسیار پایین این محصول، ردمی‌نوت در زمینه‌ی دیگری نیز در حال رکوردشکنی است. ماه مارس سال جاری میلادی، ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه از این تلفن‌هوشمند در زمان ۳۴ دقیقه به فروش رفته بود و هم‌اکنون ۱۰,۰۰۰ دستگاه از این تلفن‌هوشمند با قیمتی ۱۶۷ دلاری و در کشور تایوان در عرض ۱ ثانیه به‌فروش رفته است که نشان از بهبود رکوردها برای این محصول دارد.

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.phonearena.com/news/In-one-second-10000-units-of-the-Xiaomi-Redmi-Note-were-sold_id57659″ target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi