چهارشنبه، 11 تیر 93 - 00:06

 

n_f_c_barcelona_neymar_con_brasil-8506568

بازی فوتبال ذاتا یک ورزش اجتماعی است؛ تعداد بازیکنان آن قطعا باید بیش از یک نفر باشند، نبود تماشاگر بازی را به بی‌مزه‌ترین حالت ممکن تبدیل می‌کند و حتی در خانه نیز باید «چندنفری» تماشا شود تا لذت دیدن یک گل یا ضربه پنالتی به شما بچسبد.
در دنیای امروز مکان دیگری نیز برای تبادل اشک‌ها و شادی‌ها، کری خواندن‌ها و پا پس کشیدن‌ها و البته دنبال‌کردن زنده بازی‌ها وجود دارد؛ شبکه‌های اجتماعی که این روزها به هر بهانه‌ای بحث جدیدی در آن به راه می‌افتد و باقدرت و همه‌گیری خود تبدیل به یکی از مراکز بحث عالم شده‌اند.

اما چه بهانه‌ای بهتر از فوتبال برای یک بحث شیرین و جذاب… آغاز جام جهانی با فوران استاتوس ها، عکس‌ها و کلیپ‌های فوتبالی در فیس بوک همراه بود تا این شرکت امروز در اطلاعیه‌ای حاصل از هیجان، اعلام کند که میزان تعاملات مرتبط با جام جهانی فوتبال در این شبکه اجتماعی توانسته ۱ میلیارد مورد را رد کند. مواردی که شامل پست‌های فوتبالی، کامنت ها و لایک ها از روز ۱۲ تا ۲۹ ژوئن می‌شود.

این شرکت در قسمتی از اطلاعیه خود آورده است: «آنالیزورهای اطلاعاتی فیس بوک هیچ گاه مراسم یا رخدادی غیرورزشی و ورزشی دیگری را که بالاتر از یک میلیارد تعامل ثبت کرده باشد، تجربه نکرده‌اند.» خبری که نشان از قدرتمندی و تأثیرگذاری شگرف فوتبال در زندگی مردم دنیا دارد.

دیروز نیز توییتر خبر داد که بازی برزیل و شیلی توانسته بالاترین میزان توییت آنی (Real Time) را در این شبکه اجتماعی به خود اختصاص دهد.

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.esfahanertebat.ir/tag/%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C/” target=”blank” ]کلیه مطالب مرتبط با جام جهانی برزیل ۲۰۱۴[/button]

[button color=”green” size=”medium” link=”http://thenextweb.com/facebook/2014/06/30/facebook-posts-comments-likes-related-world-cup-already-topped-1-billion/” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi