شنبه، 14 تیر 93 - 08:02
شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و با هدف پوشش‌دهی هرچه بیشتر مسلمانان جهان، آیکون‌های جدیدی را با نام #Ramadan و #Eid در اختیار مشترکان خود قرار داده استب.، در وبلاگ رسمی شرکت توئیتر اعلام شد که اگر مشترکان در مقابل کلمات Ramadan، Ramazan و Eid از هشتگ(#) استفاده کنند، آیکون تصویری مخصوص بعد از این کلمات برای آن‌ها نمایان می‌شود.بررسی‌های شرکت توئیتر نشان داده است که طی سال گذشته کاربران جهانی بیش از ۷۴.۲ میلیون توئیت را با موضوع ماه مبارک رمضان منتشر کرده‌اند.
Twetter

توئیتر همچنین اعلام کرد همکاری‌هایی را با شرکت @AlArabiya آغاز کرده است تا از این طریق به مسلمانان جهان کمک کند تا با انتشار یک توئیت بتوانند برمبنای موقعیت جغرافیایی خود اوقات شرعی مربوط به سحر و افطار را دریابند.بر این اساس اگر کاربران عبارت @AlArabiya را همراه با #iftar توئیت کنند و سپس نام شهر خود را همراه با یک # بنویسند، در این شرایط حساب کاربری @AlArabiya به سرعت برای آنها زمان افطار را اعلام می‌کند.در این اقدام اگر به جای #iftar عبارت #imsak نوشته شود نیز اطلاعات مشابه ارسال می‌شود و کاربران می‌توانند زمان مناسب برای افطار کردن را بر اساس موقعیت جغرافیایی شهر خود دریابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi