شنبه، 14 تیر 93 - 01:53

 

گوگل ترندز، سرویسی از گوگل است که به ارائه آمار و ارقام مرتبط با بیشترین عبارات جستجو شده در هر منطقه از دنیا، جذاب‌ترین موضوعات برای کاربران و… می‌پردازد. حالا گوگل از رویداد جام‌جهانی نیز غافل نشده و کاربران را از آمار جستجوهای مرتبط به هر بازی آگاه می‌سازد.گوگل همواره سعی نموده تا آمار و ارقام مرتبط با بیشترین عبارات و موضوعات مورد جستجو و… را از طریق سرویس Google Trends ارائه نماید. از آمار سالیانه بیشترین عبارات مورد جستجو تا آمار مرتبط با رویدادهای مهم سال تا آمار جستجوی کشورها و مناطق مختلف جهان از طریق این سرویس منتشر شده و کاربر می‌تواند در محیطی جذاب و ساده از آنها مطلع گردد.

World Cup Trends

این روزها بدون شک همه نگاه‌ها معطوف به برزیل و بیستمین دوره مسابقات جام جهانی است. اخبار مرتبط با نتایج بازی‌ها در صدر اخبار قرار دارند و هجمه بالایی از آمار و ارقام مرتبط با بازی‌ها و تیم‌ها توسط وب‌سایت‌های مختلف ارائه می‌گردد. گوگل ترندز نیز از این رویداد غافل نشده و یک بخش را به ارائه آمار جستجوی مرتبط با بازی‌های مختلف جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل اختصاص داده است.

در صفحه World Cup Trends گوگل می‌توانید مهم‌ترین آمار و ارقام مرتبط با جستجوی کاربران بعد از هر بازی را در یک قالب گرافیکی جذاب مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر یک از آنها اطلاعات جزئی‌تر را دریافت کنید.

نظر شما درباره این سرویس و محتوای آن چیست؟

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.zoomit.ir/articles/etc/12437-google-trends-world-cup-brazil” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi