شنبه، 21 تیر 93 - 06:51

 

قاب‌های محافظ آیفون Apple همانگونه که از نامشان مشخص است برای محافظت و عدم آسیب رسیدن به این دستگاه ساخته می‌شوند و از تنوع بسیار زیاد و جالبی برخوردارند.بسیاری از قاب‌های محافظی که برای دستگاه‌ای مثل  IPhone  ساخته می‌شود بر روی زیبایی و خلاقیت در طراحی‌های گوناگون تمرکز دارد اما هستند قاب‌هایی که تنها برای اضافه کردن کاربردی بیشتر و بهتر به آیفون، طراحی و ساخته شده‌اند. در ادامه با هم به ۹ قاب محافظی نگاه می‌اندازیم که هر کدام قصد دارند کاری بیش از محافظت از دستگاه شما انجام دهند.


۱- قاب محافظ + Bric مخصوص آیفون ۵ و آیفون ۵s

BRIC_plus_1

بعضی از محافظ‌ها باتری اضافه به آیفون می‌دهند و بعضی دیگر لنز اضافی برای دوربین، اما + Bric هر دو را فراهم می‌کند. این قاب دارای یک لنز زوم کننده نوری ۳٫۵x و یک باتری ۲۴۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت کمکی دارد. همچنین دارای یک LED پیشرفته است که روشنایی صفحه بیشتری را بیشتر می‌کند و همچنین دارای نشانگر درجه باتری است که به شما نشان می‌دهد چقدر باتری برای شما مانده است. البته + Bric در حال حاضر به دنبال پیدا کردن حامی مالی در کیک‌استارتر است و احتمالا قیمت آن پس از عرضه ۱۱۵ دلار باشد.


۲- قاب محافظ + Digirit SIM

SIM_Plus_open

آیا به طور مداوم هر جا که می‌خواهید بروید دو گوشی به همراه خود دارید که یکی را برای تماس‌ها و ارتباطات شخصی و دیگری را برای کار حمل می‌کنید؟ اگر از کابران آیفون ۵ هستید و این گوشی را دارید محصولی برای شما ساخته شده که احتمالا با دیدنش لبخند خواهید زد. قاب + Digirit SIM به شما اجازه جایگزاری دو سیم کارت را در یک آیفون می‌دهد. و این قاب محافظ تنها حمل و جایگذاری سیم‌کارت‌ها را انجام نمی‌دهد بلکه حتی می‌توان هر کدام از سیم کارت‌ها را که شما انتخاب کنید را فعال کنید و به دلخواه شبکه خود را تغییر دهید. این قاب نیز برای تبدیل شدن به یک محصول تجاری به دنبال حامیان مالی در سایت HWTrek است.


۳- قاب محافظی دستگیره Felix CrossWay

Felix_HandHold

چرا وقتی که می‌توانید مقداری پول و کارت‌های عابر بانک خود را در قاب آیفون نگه داری کنید زحمت حمل یک کیف پول بزرگ را به گردن خود بیاندازید؟ این همان ایده‌ای است که در پشت ساخت قاب CrossWay and HandHold وجود داشته است. این قاب در نزدیکی دوربین پشت آیفون اشیا با ارزش شما را در آغوش می‌گیرد. این قاب در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه شده و ۲۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.


۴- قاب محافظ Findables

Findables_blue_and_red

یک گوشی هوشمند لایق داشتن یک کیس هوشمند است. قاب Findables FlexWrap بر روی هر قابی یک کد QR منحصر به فرد دارد که می‌تواند اطلاعاتی درباره شما را به اشتراک بگذارد یا در یافتن گوشی گم شده به شما یاری رساند. به عبارت دیگر این کیس می‌تواند از محل قرار گرفتن شما اطلاع کسب کند،همچنین راهی بسیار مناسب برای برقراری ارتباط با شما نیز محسوب می‌شود.


۵-قاب محافظ Loop ChargeCase

loop-pay-charging-case09

روزی مجبور می‌شویم که پول هر چیزی را با گوشی خود پرداخت کنیم. در همین زمان حاضر نیز راه‌های زیادی برای انجام این کار است، برای مثال با استفاده از NFC، کارت‌های مخصوص یا کد‌های QR می‌توان پرداخت را انجام داد. اما  Loop ChargeCase که توسط LoopPay ساخته شده یک ایده جایگزین دارد: بگذارید تکنولوژی کارت‌های پرداخت شما را بخواند، در هر جایی تنها با کشیدن کارت از درون آن پرداخت را انجام دهید.


۶- قاب محافظ Yellow Jacket

Yellow_Jacket

حرف از وظایف دوگانه قاب‌ها شد بگذارید به قاب ۹۹ دلاری Yellow Jacket نیز بپردازیم، این محافظ هم از آیفون شما در برابر جاذبه زمین و هم از بدن شما در برابر کسانی که ممکن است به شما حمله کنند محافظت می‌کند. اما چگونه؟ کارکرد این قاب بدین صورت است که قاب با جایگذاری یک اسلحه بی‌حس کننده می‌تواند ۶۵۰,۰۰۰ ولت را در هنگام درخواست شما آزاد کند. نگرانید که ناگهان در هنگام تماس گرفتن با گوشی به صورت تصادفی این نیرو به سمت خودتان شلیک شود؟ سازنده این قاب فکر اینجا را هم کرده و با اضافه کردن یک کلید سوییچ کننده ایمنی و یک پوسته امنیتی از این موضوع جلوگیری می‌کند. اما به هر حال در هنگام حمل نقل باید بسیار بیشتر مراقب این قاب واقعا محافظ باشید.


۷-قاب محافظ TaskLab TaskOne

TaskLab_TaskOne

قاب Task One حسابی مجهز است، بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید. این قاب قسم خورده که به هر ترتیب از شما محافظت کند و همچنین ابزاری خاص و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد. اما تجهیزات عجیب این قاب شامل یک چاقو دندانه دار قابل حمل، یک تیغ اره‌ای ۱٫۸ اینچی، دو پیچ گوشتی بزرگ و کوچک دو لبه، پیچ گوشتی فیلیپس متوسط، برش دهنده و بیرون کشنده سیم، انبر دست، درب باز کن بطری، پایه و چند وسیله دیگر می‌شود. جالب است که همه آن‌ها در این قاب جا شده‌اند و در هنگام عدم استفاده می‌توان آن‌ها را پنهان کرد. قیمت این قاب محافظ و همه کاره ۹۹٫۹۵ دلار است.


۸- قاب محافظ  Loop Attachment Straitjacket

Loop_Attachment_StraightJacket_final

قاب‌هایی که می‌توانند وسایل جانبی و پر کاربرد را در درون خود نگه دارند بسیار پر طرفدار هستند. قاب محافظ Straitjacket نیز با یک سپر پلاستیکی بسیار قوی و محکم قصد داد پول‌های نقد و کارت‌های اعتباری شما را نگه داری کند. همانطور که در تصویر نیز مشخص است اینکار به وسیله باند‌های انجام می‌شود که در پشت تلفن قرار گرفته‌اند. این قاب محافظ در رنگ‌های بسیار زیاد و متنوع با قیمت ۳۴٫۹۵ دلار تا ماه آینده برای فروش عرضه می‌شود.


۹-قاب محافظ Prong PWR

prong-pwr-case-colors

یک محافظ آیفون که باتری اضافه داشته باشد چیز حدیدی نیست اما یک محافظ که بتواند با اتصال به خروجی برق دیوار شارژ شود قطعا یک محصول جدید محسوب می‌شود. این همان ایده‌ای است که پشت Prong PWR قرار گرفته و به دارنده دستگاه اجازه می‌دهد بدون کابل دستگاه را به شارژ متصل کنند.

 [button color=”green” size=”medium” link=”http://www.cnet.com/pictures/iphone-cases-that-do-more-than-protect-your-iphone-pictures/2/” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi