جمعه، 27 تیر 93 - 10:24

 

گوشی تلفن هوشمند شما از وسایل مهمی در زندگی شما بمشار می آید اما تنها مشکل آن عمر کوتاه باتری آن است که به نوبه خود باعث بروز مشکلاتی می گردد. همراه داشتن باتری اضافه در سفر یکی از راههایی جایگزین این مشکل است اما اکنون ابزاری را برای شما معرفی خواهیم کرد تا دیگر از راه هایی بیهوده استفاده نکنید.

e7599f79f1a6e5039f3ce2839dedf5a0_large

استفاده از InkCase پروژه Kickstarter است که بر روی صفحه نمایش گوشی شما قرار می گیرد و صفحه نمایش شما را در برابر مصرف شارژ باتری کاهش می دهد. هم اکنون این ابزار برای Apple iPhone 5 و Samsung Galexy 2 عرضه گردیده است. برای S 5 سامسونگ نیز در راه است. از طریق اتصال به بلوتوث یا وای فای صفحه نمایش دوم برای دسترسی به برنامه ها و اطلاعیه های گوشی شما در دسترس قرار خواهد گرفت که به نوبه خود ۱۸ ساعت به مصرف باتری اضافه می کند.

این گجت در واقع یک کاوری برای تلفن هوشمند است که مجهز به یک صفحه نمایش سیاه و سفید در سایزهای گوناگونی است که باتری خیلی کمی مصرف میکند و وقتی که در سفر هستید برای این که باتری خود را هدر ندهید می توانید از این کاور استفاده کنید.

این کیت اختصاصی دنیا را وارونه خواهد کرد اما نه برای گوشی های هوشمند با فناوری های بالا بلکه برای مدل های پایین تر نام برده شده. این کیت از SDK خاص خود جهت توسعه برای برنامه نویسان استفاده می کند. خبرهایی نیز در مورد استفاده این ابزار برای ساعت های مچی هوشمند به گوش می رسد. اما آیا ۷۹دلار ارزش خرید این کیت را برای شما دارد؟

KickStater ایده های گوناگونی را در زمینه فناوری عرضه کرده که همگی موفق بودند بعضی از آنها عبارتند از:

-کنترل حشره زنده توسط گوشی موبایل

-کلیدهای فیزیکی ماژولار که به کامپیوتر متصل می‌شوند

-سه بعدی ساز آی پد اپل

-کنترل هواپیمای کاغذی با استفاده از گوشی موبایل

-رفع مشکل صدای ضعیف سرفیس پرو مایکروسافت

 با مراجعه به صفحه اختصاصی KickStarter جزئیات بیشتری را بیابید.

[button color=”green” size=”medium” link=”http://www.engadget.com/2014/07/15/inkcase-plus-eink-kickstarter/” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi