یکشنبه، 05 مرداد 93 - 12:27

 

14228_4128_2322

نخستین جلسه ستاد عالی بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری(اتوکام) با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، کاظم آیت الهی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، مشاور فناوری اطلاعات شرکت نمایشگاه های استان، نایب رییس و دبیر کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه ای اصفهان، رییس شورای انتظامی سازمان، دبیر کمیسیون اینترنت و میرعظیمی دبیر این سازمان در محل دفتر مرکزی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در این جلسه گفت: نمایشگاه امسال بر محور ایجاد ارتباط نزدیک میان بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان و عقد قرارداد در محل تأکید دارد.

کاظم آیت الهی با اشاره به این که این امر از مؤلفه های مهم هر نمایشگاه در تمامی جهان است، افزود: باید از ظرفیت سفارت خانه ها و رابطین اقتصادی کشورهای مختلف استفاده لازم را کسب کرد و به ویژه ظرفیت کشورهای حوزه آسیای میانه را به کار گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: نمایشگاه اتوکام اصفهان این ظرفیت را دارد که پاویون کشورهای مختلف را در خود مستقر ساخته و همچنین به عنوان یکی از برندهای مطرح نمایشگاهی خاورمیانه در حوزه IT به ارایه دستاوردهای شرکت های ایرانی در دیگر کشورها کمک کند.

رسول محققیان با تأکید بر این که در نمایشگاه امسال ثبت نام آنلاین بازدیدکننده و رصد بازدیدکنندگان پیش از نمایشگاه به معرفی صحیح بازدیدکننده و مشارکت کننده به یکدیگر کمک خواهد کرد، بیان داشت: تمرکز نمایشگاه امسال را بر ایجاد این ارتباط نزدیک تا مرحله عقد قرارداد در محل و ایجاد نوعی Match meeting قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: ایجاد فضای مذاکره در محل، دعوت از فعالان حوزهIT  کشور هند به عنوان بزرگ ترین کشور صادرکننده نرم افزار در جهان، تأکید بر محور صادرات نرم افزار و تکنولوژی های نرم افزاری در فاز نخست به کشورهای همسایه، دعوت از کارشناسان بین المللی برای حضور در نمایشگاه و بررسی دقیق نتایج رویکردهای نمایشگاه در دو دوره گذشته با هدف تقویت نکات مثبت و رفع مشکلات موجود از جمله رویکردها و برنامه های ستاد بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان(اتوکام) است.

لازم به ذکر است بیستمین دوره نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری(اتوکام) ۳ تا ۷ دی ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

[button color=”green” size=”medium” link=”http://isfahanfair.ir/module/archivepms/index/showitem/?aT0zMjY2JmxuPTEmbT03NiZwb3M9NA==” target=”blank” ]منبع[/button]

logo-samandehi