یکشنبه، 26 مرداد 93 - 09:51

 

در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو هستید؟ دوست دارید اگر اسمارت‌فون دم دست نداشتید بتوانید از طریق کامپیوتر و لپ‌تاپ عکس های خود را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارید؟ اگر مشغول یک کسب‌و‌کار یا تجارت هستید چگونه صفحه اینستاگرام خود را بروز می‌کنید؟

  اینستاگرام‬

  به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایده بکر، گرامبلر Gramblr نرم‌افزاری است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از کامپیوتر عکس های خود را در اینستاگرام آپلود و با دیگران به اشتراک بگذارند. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید می‌خواهید که عکسی را در اینستاگرام آپلود کنید اما گوشی‌تان را همراه ندارید یا اینکه اینترنت روی گوشی جواب آپلود عکس‌های شما را نمی‌دهد.

  اینستاگرام‬

گرامبلر یک نرم‌افزار واسط بین عکس‌های شما و اینستاگرام است. کافی‌ست آن را روی کامپیوتر و لپ‌تاپ خود نصب کنید و در سه مرحلۀ ساده عکس خود را در اینستاگرام آپلود کنید. اول با نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام لاگین کنید؛ عکس (در اندازۀ استاندارد ۶۵۰ در ۶۵۰ پیکسل و با فرمت JPG) مورد نظر خود را آپلود کنید؛ در گام آخر برای آن متنی بنویسید (هشتگ را فراموش نکنید) و تمام! به همین آسانی می‌توانید عکس‌های خود را از طریق کامپیوتر در اینستاگرام منتشر کنید. در نهایت شما امکان خواهید داشت عکس خود را از همین طریق با دیگران در شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر و فیسبوک نیز به اشتراک بگذارید.

وب‌سایت گرامبلر : www.gramblr.com

logo-samandehi