شنبه، 15 شهریور 93 - 05:35

 

دل امروز اعلام کرد لپ تاپ / تبلت  Latitude 13 سری ۷۰۰۰ که به عنوان امن ترین لپ تاپ دو در یک جهان تبلیغ می شود را معرفی کرده که در ادامه در  شاهد معرفی این محصول خواهید بود .

dell1370002-100412295-large

این لپ تاپ / تبلت یک اولترابوک سبک وزن مخصوص کسب و کار را در کنار یک تبلت همگی در قالب یک دستگاه که به عنوان اولین لپ تاپ دو در یک شناخته می شود را معرفی کرد .

این دستگاه یک تبلت با صفحه نمایش حرفه ای ۱۳.۳ اینچ به همراه یک کیبورد با  گواهینامه نور پس زمینه ISO است ، که در اسمارت فون و تبلت های سنتی وجود ندارد .

url

شرکت دل معتقد است این سری یک جایگزین مناسب برای لپ تاپ است و از سایر محصولات مشابه مانند Surface Pro 3 مایکروسافت بهتر است . عملکرد دو گانه این تبلت/ لپ تاپ توسط تراشه M هسته ای اینتل فراهم می شود که یک تراشه میان رده مناسب تبلت است و برای اولین بار بر اساس معماری Broadwell  طراحی شده است و با استفاده از یک فرایند ۱۴ نانومتری قدرت و عملکرد بهتری را برای تبلت به ارمغان می آورد .

آندریا فالکین گفت برای تجربه واقعی یک لپ تاپ وجود یک کیبورد خوب ضروری است . دل همچنین امکان ذخیره سازی تا ۵۱۲ گیگابایت را برای این دستگاه همانند سورفیس پرو ۳ عرضه کرده است ، این تبلت دل دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که البته در این مورد از سورفیس پرو ۳ ضعیف تر است .
استاندارد اتصال LTE برای این دستگاه موجود است . از دیگر امکانات این دستگاه می توان ۸ گیگابایت رم ، وای فای ، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۲ مگاپیسکل اشاره کرد .

asus-transformer-100357683-large

این تبلت/ لپ تاپ به همراه یک کیف مخصوص حمل ، محفظه نگه دارنده ، باتری و پاور یدکی همراه و دانگل جهانی عرضه می شود .
اگر شما مایل به داشتن این دستگاه هستید از نیمه های ماه اکتبر و با قیمت ۱۱۹۹ دلار قادر به تهیه آن خواهید بود .

منبع : pcworld

logo-samandehi