دوشنبه، 31 شهریور 93 - 10:17

 

امروزه شما می‌توانید فایل‌هایتان را توسط سرویس دهندگان اَبری مانند OneDrive و DropBox به اشتراک بگذارید، اما اگر به دنبال یک راه بسیار ساده برای به اشتراک گذاری فایل‌هایتان با دوستانتان هستید، Jumpshare می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

توجه: Jumpshare همچنین برای مک در دسترس قرار دارد.

چه چیز Jumpshare را متمایز میکند؟

در درجه اول، نکته قابل توجه این است که Jumpshare با ۲۰۰ نوع از فرمت‌ها در مرورگرها سازگار است.

بنابراین هنگامی‌که شما یک فایل را با اشخاصی به اشتراک می‌گذارید، آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار یا حساب کاربری، بر روی مرورگرشان فایل را به نظاره بنشینند.دومین نکته قابل توجه این است که Jumpshare رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

jumpshare

 

شما با استفاده از drag and drop یک فایل بر روی آیکون Jumpshare می‌توانید آن را آپلود کنید و لینک به اشتراک گذاری را فورا برای clipboard آماده نمایید. یا می‌توانید از گزینه‌های موجود، برای به اشتراک گذاری استفاده نمایید.

اگر نسخه Plus را داشته باشید، قادر هستید لینکی بسازید تا بینندگان مطلب شما توانایی دانلود آن را نداشته و تنها در مرورگرشان فایل را ببینند. فقط کافی‌ست ایمیلی مستقیما از منوی برنامه به مخاطبانتان بفرستید و یا لینکی را که خود ساخته‌اید، در ایمیلی به آنان که قصد دارید تا آن را ببینند، ارسال نمایید.

اگر به اسکرین شات گرفتن و به اشتراک گذاری علاقه دارید، Jumpshare گزینه‌ای هم برای این مورد دارد.

پنل کاربری این امکان را به شما می‌دهد تا به آسانی فایل‌هایتان را تغییر دهید و  بسیار شبیه به پنل کاربری Dropbox و امثال آن است. تنها تفاوت اینجاست که پنل کاربری شما منحصرا برای به اشتراک گذاری فایل طراحی گردیده است.

نسخه رایگان Jumpshare، دو گیگابایت فضای کار به شما می‌دهد اما نسخه Plus بیشتر از ۱ ترابایت و انبوهی از امکانات را دراختیارتان قرار خواهد داد.

logo-samandehi