پنجشنبه، 03 مهر 93 - 03:37

 

درحالی که بسیاری از افراد براحتی می توانند با یک گوشی تک سیم کارته سر کنند، اما باید گفت که گوشی های دو سیم کارته نیز با کارایی زیاد طرفداران پر و پا قرص خود را دارند. شما با یک گوشی دو سیم کارته نه تنها به طور بالقوه دو شماره تلفن مختلف خواهید داشت، بلکه همچنین می توانید یک سیم کارت را به ارتباط اینترنت و دیگری را به برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام اختصاص دهید. همچنین براحتی قادر خواهید بود تا بدون نیاز به حذف سیم کارت اصلی خود، به خارج از کشور سفر کرده و از یک سیم کارت خارجی در کنار سیم کارت خود بهره ببرید.

16

شرکت های تولید کننده عموما برای همه گوشی های خود نسخه دو سیمی نمی سازند. آنها معمولا آن دسته از گوشی هایی که در بازارهای بین المللی محبوب هستند، مدل های دو سیم کارته طراحی می کنند. حال در این مقاله قصد داریم فهرستی از بهترین گوشی های اندروید دو سیم کارته موجود در بازار را به شما معرفی نماییم:

Motorola-Moto-G-0

موتورولا موتو جی (Moto G) دو سیم کارته

گوشی موتو جی در ژانویه سال ۲۰۱۴ عرضه گردید و از همان اوایل عرضه سر و صدای بسیاری به راه انداخته و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. دلیل استقبال این بود که Moto G به طرز غیر قابل باوری با وجود داشتن ویژگی های بسیار عالی و پیشرفته، از قیمت ارزانی برخوردار بود. این گوشی با داشتن پردازشگر ۴ هسته ای و نمایشگر ۴.۵ اینچی تجربه اندرویدی روان و سریعی را به کاربران ارائه می دهد که با توجه به قیمت پایین واقعا شگفت آور و بی نظیر است. همچنین شایعه شده بود که قرار است ورژن های جدید این گوشی با نام های موتو جی LTE و موتو جی Ferrari معرفی شود. ورژن دو سیمی موتو جی نیز که در ما می سال جاری عرضه گردید، ۲۰۴.۹۹ دلار قیمت دارد.

HTC-Desire-816-0

اچ تی سی دیزایر ۸۱۶ (Desire 816) دو سیم کارته

گوشی HTC Desire 816 در واقع ورود شرکت اچ تی سی به بازار گوشی های میان رده محسوب می شود. این گوشی از ویژگی های بسیار بالا و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است. دیزایز ۸۱۶ با دوربین اصلی ۱۳ و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، به طور قابل توجهی مورد علاقه دوستداران عکس قرار گرفته است. نمایشگر این محصول ۵.۵ اینچ است که تقریبا می توان آن را یک فبلت تلقی نمود. ورژن دو سیم کارته این محصول هم اکنون از فروشگاه آنلاین آمازون با قیمت ۳۳۴.۹۹ دلار موجود می باشد.

Samsung-Galaxy-S5-0

سامسونگ گلکسی اس ۵ (Galaxy S5) دو سیم کارته

گوشی گلکسی اس ۵ که معرف حضور همگان بوده و از اسمارت فون های برتر اندرویدی امسال می باشد نیز دارای نسخه دو سیم کارته است. پیش از این به ویژگی های منحصر به فرد این محصول پرداخته ایم، اکنون برخی از مشخصات آن را به طور خلاصه نقل می کنیم: نمایشگر سوپر آمولد ۵.۱ اینچی با قابلیت لمس چندگانه به همراه شیشه محافظتی گوریلا گلس، سیستم عامل اندروید کیت کت ۴.۴.۲، پردازشگر ۴ هسته ای Krait 400 و تراشه اسنپ دراگون ۸۰۱ کوالکوم با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز، گرافیک Aderno 300، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا تا ۱۳۲ گیگابایت از طریق کارت مایکرو SD. نسخه دو سیم کارته ی این گوشی از تمامی این شبکه ها پشتیبانی می کند:

ارتباطات نسل دوم: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900- SIM 1 & SIM 2

ارتباطات نسل سوم: HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100

ارتباطات نسل چهارم: LTE 800 / 850 / 900 / 1800 / 1900 / 2100 / 2600.

ورژن دو سیم کارته گلکسی اس ۵ با قیمت ۵۶۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه آنلاین آمازون قابل خریداری می باشد.

Samsung-Galaxy-S5-mini-0

سامسونگ گلکسی اس ۵ مینی DUOS دو سیم کارته

اسمارتفون Galaxy S5 Mini DUOS مدل متغیر میان رده گوشی گلکسی اس ۵ می باشد که مجموعه ای از ویژگی های کاربردی و مناسب را به همراه قیمتی معقول ارائه می دهد. طراحی و ساخت گلکسی اس ۵ مینی DUOS کاملا با مدل بزرگ تر خود یعنی گلکسی اس ۵ یکسان است (از جمله قاب صاف پشتی و گواهی IP67 برای ضد آب و گرد و غبار بودن). از ویژگی های این گوشی کوچک و سبک می توان به نمایشگر ۴.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، پردازشگر ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی، حافظه رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت از طریق کارت مایکرو اس دی اشاره کرد. ورژن دو سیم کارته این گوشی با قیمت ۴۲۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه آنلاین آمازون قابل خریداری می باشد.

HTC-One-E8-0

اچ تی سی وان ای ۸ (One E8) دو سیم کارته

ورژن دو سیم کارته گوشی ۵ اینچی HTC One E8 دارای پردازنده ۴ هسته ای کوالکوم ۸۰۱ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز به همراه حافظه رم ۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپرساعتی می باشد. E8 دو سیمی مجهز به سیستم عامل اندروید کیت کت ۴.۴ است و از شبکه های زیر پشتیبانی می کند:

ارتباطات نسل دوم: GSM 850/900/1800/1900

ارتباطات نسل سوم: UMTS/HSPA 900/1900/2100 MHz

ارتباطات نسل چهارم: LTE 1800/2100/2600 MHz Sim 2

ورژن دو سیم کارته این گوشی بجز داشتن یک جای اضافه برای سیم کارت دوم، هیچ تقاوت دیگری با ورژن تک سیمی آن ندارد. ورژن دو سیم کارته این گوشی با قیمت ۵۶۴.۹۸ دلار از طریق فروشگاه آنلاین آمازون قابل خریداری می باشد.

Sony-Xperia-M2-0

 سونی اکسپریا ام ۲ (Xperia M2) دو سیم کارته

گوشی اندرویدی دو سیم کارته Xperia M2 سونی که مدل ارتقا یافته اکسپریا ام است، در ماه می سال جاری عرضه شده و احتمالا یکی از محبوب ترین مدل های اندرویدی دو سیمی در سال ۲۰۱۴ تلقی می شود. برخی ویژگی های آن عبارت اند از: پردازشگر ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۴۰۰ و فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی و نمایشگر ۴.۸ اینچی با دوربین ۸ مگاپیکسلی. ورژن دو سیم کارته این گوشی با قیمت ۲۸۱.۵۲ دلار از طریق فروشگاه آنلاین آمازون قابل خریداری می باشد.

 اکنون که فهرست ما را مطالعه کردید، بهترین گوشی اندرویدی دو سیم کارته از دید شما کدام است، خواهشمندیم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

logo-samandehi