یکشنبه، 06 مهر 93 - 01:10

 

مدیر توییتر میگوید مکالمه تلفنی خوبی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص رفع فیلتر توییتر داشته است. DiCK Costolo در توییتی که از طریق حساب رسمی خود منتشر ساخته میگوید “مکالمه تلفنی خوبی در خصوص بازکردن دسترسی به توییتر در ایران با وزیر امور خارجه ایران، محمدجواد ظریف، داشته است”.

توییتر

وزیر خارجه ایران شخصا از رسانه های اجتماعی به ویژه توییتر و فیس بوک بعنوان یک ابزار نوین دیپلماسی و اطلاع رسانی استفاده گسترده‌ای میکند.

وی هفته گذشته هم در پیامی به حساب حسن روحانی، پیامی در خصوص رفع فیلتر تویتر در ایران منتشر ساخته بود که خبرساز شده بود. اگرچه این حساب توییتر منصوب به رئیس جمهوری هنوز به طور رسمی تایید نشده ولی براساس اخبار و تصاویر دست اولی که از رئیس جمهور منتشر می‌کند به نظر مرسد به تیم رسانه ای دکتر روحانی تعلق دارد.

Capture45.png

در جریان سفر هفته گذشته رئیس جمهور به آمریکا به منظور شرکت در اجلاس سازمان ملل و پوشش گسترده اخبار این سفر در حساب تویتر آقای روحانی، Dick Costolo مدیر اجرایی توییتر، به توییت های ارسالی آقای روحانی، پاسخ داده بود و گفته بود “آقای رئیس جمهور، از توییت های شما در سازمان ملل لذت می‌بریم! ما دوست داریم دیگر ایرانیان نیز از این شبکه به طور کامل لذت برده، کی ممکن خواهد شد؟”

logo-samandehi