شنبه، 19 مهر 93 - 03:04

 

1900299340mobinnet1

مدیرکل بازریابی و فروش سازمانی شرکت مبین نت، اعلام کرد: در مبین نت خدمات ویژه‌ای برای مدیریت هزینه در سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌شود.”مجتبی کردی”  در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران تلکام، گفت: مبین نت در مجموع در سه حوزه‎ی خدمات پهنای باند، شبکه ملی بی‌سیم (اینترانت) یا اپراتوری wi-fi و هم‌چنین اینترنت نسل چهارم و تکنولوژی LTE که با امتیازات و مجوز کسب شده از سازمان تنظیم برای ارائه‎ی خدمات در فضای باز و فضای بسته است، آماده خدمت رسانی به هم‌وطنان عزیز است.
مدیرکل بازریابی و فروش سازمانی مبین نت با بیان خدمات ویژه برای اینترنت نسل سه و چهار در این مجموعه در ارائه اینترنت بی‌سیم، خاطرنشان کرد: به لحاظ نوع ماموریت نسبت به مجوزهای اخذ شده، مبین نت ارائه کننده‎ی اینترنت بی سیم است و به همین دلیل در مقایسه با سایر اپراتورها که ۳G و ۴G ارائه می‌کنند، تفاوت دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: سایر اپراتورها ماهیتاً خدمات خود را بر روی موبایل ارائه می‌دهند ولی آن چیزی که ما ارائه می‌کنیم اعطای سرویس دیتاست.
کردی در معرفی طرح‌های ویژه‎ی پهنای باند برای سازمان‌ها، گفت: سازمان‌ها و شرکت‌ها به شکل‌های متفاوتی به بستر ارتباطی اینترنت نیاز دارند. حجم ارسال اطلاعات، سرعت و بازه‎ی زمانی مورد نیاز و همچنین میزان دسترسی در هر سازمان یا شعب وابسته، از جمله مواردی است که در در تعیین نوع خدمات قابل ارائه تاثیرگذار خواهد بود.
مدیرکل بازاریابی مبین نت در ادامه تشریح کرد: خدمات ویژه در طرح‌ پهنای باند مدیریت شده برای شرکت‌هایی که به پهنای باند اختصاصی احتیاج دارند و از سوی دیگر قصد مدیریت هزینه را نیز دارند، ارائه می‌شود.
وی با معرفی دو طرح ۷۱۷ و ۷۲۷ در اینترنت پهن باند سازمانی، گفت: .این دو طرح ویژه ۷۱۷ و ۷۲۷ به ترتیب از ساعت ۷ تا ۱۷ و از ۷ تا ۱۹ به ارائه سرویس می‌پردازند، نسبت به تعرفه‌های ۲۴ ساعته، حدود ۴۰ درصد تخفیف در هزینه اولیه را شامل می‌شود.
کردی در ادامه افزود: سرویس پهن باند مدیریت شده برای مجتمع‌های بزرگ که خواهان سرویس‌های متمرکز هستند، ایجاد شده است و به این ترتیب کسانی که یک دفتر مرکزی و شعبی در شهرهای دیگر دارند، می‌توانند از این سرویس استفاده کنند و اگر در بخشی اینترنت و حجم اختصاص یافته، مصرف نشد، می‌توانند آن را به سایر بخش‌ها منتقل دهند.
مدیر بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت، گفت: وایمو (WiMo) نخستین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم بر فناوری wi-fi با پوششی گسترده است که می‌تواند اینترنت همگانی را برای افراد در مکان‌های عمومی تامین کند.
وی در ادامه ابراز کرد: این افراد با تجهیزاتی مانند موبایل و تبلت می‌توانند از نقاط مختلف تحت پوشش در مراکز عمومی مانند پایانه‌های مسافربری، رستوران‌ها، فرودگاه، کتابخانه‌ها و … به شبکه بی‌سیم منتقل شود و از خدمات اینترنت بهره‌مند شوند.
کردی با تاکید بر نقاط تحت پوشش این طرح، عنوان کرد: تا کنون وایمو در بیش از ۵۵۰ نقطه در سطح تهران راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

logo-samandehi