چهارشنبه، 05 آذر 93 - 11:02

 

محمد مبصری

به نقل از موسسه دیده‌بان آی‌تی، ماهنامه انگلیسی‌زبان چنل که هرساله گزارشی با عنوان Channel  Champions 50  را منتشر می‌کند، مؤثرترین مدیران را که در توسعه بازار فناوری اطلاعات خاورمیانه نقش ایفا می‌کنند، معرفی می‌نماید. در گزارش سال ۲۰۱۴ این ماهنامه، نام محمد مبصری که مدیریت شرکت emt را بر عهده دارد، برای چهارمین بار بازهم مشاهده می‌شود.بر اساس این گزارش، در این فهرست، نام پنجاه مدیر برتر خاورمیانه در بخش‌های سیستم‌ها و سخت‌افزار، نرم‌افزار، امنیت، شبکه و ارائه قطعات قرار می‌گیرد.
روند ارزیابی و انتخاب این مدیران نیز بر چند اصل استوار است. به‌عنوان‌مثال اینکه آن مدیر چقدر به توسعه کسب‌وکار کمک کرده است و یا بر شبکه توزیع خاورمیانه چقدر تأثیر گذاشته است. یا اینکه حضور او ارتقای مهارت و کیفیت حضور شرکت در بازار چقدر تأثیرگذار بوده است.
این گزارش می‌افزاید در فهرست امسال و در قسمت راهکارهای امنیت اطلاعات و ذخیره‌سازی، نام محمد مبصری با چند رتبه افزایش در جایگاه دوم دیده می‌شود که در توصیف آن نیز آمده که وی با یک بیزنس مدل مبتنی بر ارائه خدمات فنی و خدمات پس از فروش مناسب، باعث جهش جایگاه شرکت emt در منطقه شده است.
در فهرست چنل و پس از نام مدیرعامل emt به نام‌های مدیران عامل یا ارشد شرکت‌های دیگری مانند امان منظور از کسپرسکی خاورمیانه، آنتونی حکیم از فورتی نت، و ناتالیا کسپرسکی از شرکت اینفوواچ برمی‌خوریم که هرکدام در سال گذشته توانسته‌اند عملکرد مناسبی را در خاورمیانه داشته باشند.علاقه‌مندان جهت مطالعه گزارش کامل این انتخاب می‌توانند به شماره اکتبر ۲۰۱۴ ماهنامه چنل خاورمیانه مراجعه کنند.

logo-samandehi