پنجشنبه، 06 آذر 93 - 01:50

 

166f5522ab591865759d51028c8c0847_L

هر چه رو به جلو می رویم و به همان نسبت هم پیرتر میشویم! گوشی های هوشمند نیز در زندگی ما نفوذ بیشتری پیدا میکنند. مطمئنا در سال های نه چندان دور با چنان فناوری هایی رو به رو خواهیم شد که در حال حاضر برایمان در حد یک رویا باشد. به هر صورت با تمامی این اوصاف ، باز هم بحث داغ امکانات در کنار قیمت را خواهیم داشت و تا بوده همیشه انسان ها به دنبال بیشترین منفعت در کنار کمترین هزینه هستند و این طبیعت ماست. حالا بزارید یکم از فلسفه دور شویم و به زمان حال برگردیم. خوشبختانه در حال حاضر هم تعداد فراوانی از گوشی های هوشمند آنهم در رده میانی بازار یافت میشوند که هم از صفحه نمایش ۱۰۸۰ پشتیبانی میکنند هم دوربین های قدتمند دارند و به پردازنده های قدرتمندی نیز مجهز شده اند. ما هم در این مطلب قصد داریم تا ۹ مدل از این گوشی ها را به صف کنیم تا شما با آنها بیشتر آشنا شوید.

سونی اکسپریا T2 اولترا (Sony Xperia T2 Ultra)

یک گوشی ایده آل با صفحه نمایش بزرگ، باطری قدرتمند و ظاهری ساده و زیبا. صفحه نمایش ۶ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۴۵ پیکسل در هر اینچی به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک بدنه به باریکی ۷٫۶۵ میلی متر. خوب فکر کنم ۲۴۰ دلار برای این گوشی خیلی ها را به وسوسه بیندازد!

سونی اکسپریا T2 اولترا

 

موتورولا موتو جی ۲۰۱۴ (Motorola Moto G 2014)

محصول سال ۲۰۱۴! با صفحه نمایشی ۵ اینچی و دوربین ۵ مگاپیکسلی. در حال حاضر این گوشی به اندروید ویرایش ۵ یا آب نباتی چوبی بروز رسانی هم میشود. قیمت فقط ۱۸۰ دلار!

موتورولا موتو جی 2014

 

لنوو K900

گوشی با طراحی متفاوت و ظاهری فلزی. صفحه نمایش این محصول از نوع ۵٫۵ اینچی Full HD است با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل! پردازنده آن اتم ۲ گیگاهرتزی اینتل است که به همراه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مزین شده است.قیمت ۲۵۰ دلار.

لنوو K900

 

Xiaomi Redmi Note

اعجوبه ای از Xiaomi با پردازنده هشت هسته ای! صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که به لطف باطری ۳۲۰۰ میلی آمپری ، به راحتی در خدمت شما خواهد بود. قیمت فقط ۲۱۰ دلار!!!

Xiaomi Redmi Note

هواوی اسند پی ۶ (Huawei Ascend P6)

در اواخر پارسال بود که هواوی با عرضه P6 آنهم با قیمت ۲۴۹ دلار حسابی سر و صدا به پا کرد. گوشی چهار هسته ای با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی به همراه دوربین ۸ مگاپیسکلی در بدنه ای به باریکی ۶٫۱۸ میلی متر!

 

اچ تی سی دی زایر ۸۱۶ (HTC Desire 816)

یک گوشی عالی برای سلفی دوستان! دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی سلفی دوستش هم ۵ مگاپیکسل. این گوشی به اسپیکر های قدرتمندی هم مجهز است که واقعا با قیمت ۱۸۰ دلار جایی پیدا نمیکنید. از من گفتن بود!

 

موتورولا موتو ایکس (Motorola Moto X)

و باز هم موتورولایی دیگر. این گوشی از یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی به همراه صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی بهره برده است. قابلیت تعویض پنل پشتی با طرح های مختلف یکی از پیشنهادات موتورولا برای این گوشی بوده است. قیمت هم ۲۲۵ دلار.

 

سونی اکسپریا M2 آکوا (Sony Xperia M2 Aqua)

گوشی جمع و جور و البته ضد آب که همه جا میتواند هم دم شما باشد. گوشی با صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی و با رنگ دلپذیر مسی!(رنگ مورد علاقه خودم). دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل است و قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار دارد.

اسوس زن فون ۵ (Asus ZenFone 5)

همراهی هوشمند از برندی محبوب و البته با رنگ قرمز جیغ که میتواند جز رنگ های منتخب بانوان هم باشد! صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچی است که به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی عرضه میشود. قیمت فقط ۱۸۰ دلار .

اسوس زن فون 5

logo-samandehi