چهارشنبه، 03 دی 93 - 12:18

 

beucelf8tsw8a92zrgif

این روال بسیار ساده است: تلفن هوشمند خود را شب شارژ می کنید، صبح به موقع از خواب بیدار خواهید شد و می بینید که تلفن همراه شما کامل پر شده و تا شب هم با شما همراه می شود.

اما شاید همیشه هم به این سادگی نباشد: شب دیر وقت به خانه می رسید و از خستگی بسیار به سرعت به خواب می روید. زمان بیدار شدن ۷۴۸ بار دکمه Snooze آلارم تلفن هوشمند خود را می زنید و با یک ساعت تاخیر از خواب بیدار می شوید. در این لحظه با دیدن باتری بسیار کم تلفن هوشمند خود (و البته ساعت!) تمام غم و غصه دنیا به سراغ تان خواهد آمد.در این شرایط به فکر شارژر همراه بیوفتید ولی عموما این دستگاه ها از اندازه بزرگی برخوردارند. اما اگر محصولی به اندازه خودکار باشد احتمالا نظر شما را جلب خواهد کرد. این فکر به ذهن شرکت FireBox خطور کرده و خودکار سه کاره ای را با نام Power Pen تولید نموده است.

عملکرد این خودکار سه گانه است یعنی شما با داشتن این محصول، علاوه بر خودکار معمولی، یک قلم برای تبلت و همچنین پاوربانکی ۷۰۰ میلی آمپری در اختیار خواهید داشت. بله این مقدار بسیار کم است ولی اما با توجه به سایز و ابعاد این محصول، برای مواقع ضروری بسیار نجات دهنده خواهد بود.

p6942_s17057_column_grid_12

این محصول با داشتن خروجی های لایتنینگ و MicroUSB با هر محصول ساخت شرکت اپل یا محصولات دیگر کمپانی اعم از تلفن های همراه هوشمند، تبلت ها، کتاب خوان های الکترونیک، اسپیکرها و دیگر گجت ها سازگار خواهد بود.

p6942_s17058_column_grid_12

اینگونه محصولات اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند. چرا که شما را از دردسر همراه بردن پاوربانک خلاص می کند. اما پاور پن صرفا برای یک استفاده محدود و برای مواقع ضروری طراحی شده تا شما به سرعت بتوانید تلفن هوشمند خود را به برق برسانید.

p6942_column_grid_12

از طرفی با داشتن این خودکار، شما یک استایلوس هم برای تبلت یا تلفن هوشمند خود خواهید داشت. Firebox این محصول را با قیمت ۴۰ دلار پیش فروش کرده و از تاریخ ۲۹ دسامبر به بازار عرضه می کند.

p6942_extra1_column_grid_12

منبع: Gizmodo

logo-samandehi