سه شنبه، 16 دی 93 - 01:51

 

حالا بعد از سونی نوبت به لنوو رسیده که ساعت های هوشمند خود را با صفحه نمایش جوهر الترونیک معرفی کند. اما اینبار با ساعت هوشمندی طرف هستید که در عین زیبایی، امکاناتی کاربردی و عمر باتری مناسبی را ارائه می دهد.عبارت زیبایی را از این جهت استفاده کردیم، زیرا ساعت های پلاستیکی سونی، ظاهری ورزشی داشته و برای هر زمان و هر مکانی مناسب نبودند. در مقام مقایسه طراحی، پیشنهاد می کنیم تا مطلب منتشر شده درمورد دستبند سونی را مطالعه کنید.

lenovo-vibe-band-vb10-2014-12-17-3-1

VB10 نامی است که لنوو برای ساعت هوشمند خود انتخاب کرده. این شرکت تصمیم گرفته تا برای گجت خود از یک صفحه نمایش خمیده استفاده کرده تا به خوبی با مچ دست سازگار بوده و کاربر در استفاده طولانی مدت آن دچار مشکل نشود.جنس بدنه این ساعت نیز از فلز بوده و در رنگ های مختلف از جمله مشکی، طلایی و سفید ارائه شده است. با توجه به استفاده از فلز برای ساخت بدنه، وزن این دستگاه به ۳۰ گرم رسیده و از این حیث رقیبی جدی برای ساعت های کلاسیک محسوب می شود.

lenovo-vibe-band-vb10-2014-12-17-2-1

با یکبار شارژ، این ساعت خوش دست قادر خواهد بود تا یک هفته شما را همراهی کند. از جمله امکاناتی که این ساعت هوشند ارائه می دهد می توان به شمارش قدم ها و میزان مسافت طی شده اشاره کرد. این گجت همچنین قادر است تا کیفیت خواب شما را نیز مورد بررسی قرار دهد.این دستگاه بوسیله اتصال بلوتوث و درحالت مصرف بهیه به تلفن هوشمند متصل می شود. لنوو برای این ساعت هوشمند قیمت ۸۹ دلار را درنظر گرفته و قول ارائه آن در ماه آوریل را داده است.

logo-samandehi