چهارشنبه، 17 دی 93 - 05:27

 

مسواک Oral-B PRO 7000 اولین مسواک هوشمند بوده که پس از عرضه ی موفقی که در اروپا داشت، سرانجام قصد مسافرت به ایالات متحده با چند ماهی تاخیر را دارد.از این محصول در نمایشگاه CES رونمایی به عمل آمد.

DSC07715_1

این محصول توسط بلوتوث با اپلیکیشن اندروید یا iOS گوشی شما ارتباط برقرار می کند، و سپس بازخوردی آنلاین از نحوه مسواک زدن به اطلاع کاربرش خواهد رساند.اپلیکیشن مذکور در لحظه به کاربرش اطلاع می دهد که دقیقا چه قسمتی از دندانان هایش را بهتر و بیشتر مسواک زده تا این عمل به شکل یکسان میان تمام دندان ها و به صحیح ترین طرز ممکن انجام شود. در صورتی که عمل مسواک زدن هم به شکل درست انجام نشود، گوشی شما برای شما اخطاری را بر این مبنی می فرستند.

خطاهایی که این مسواک آن ها را می شناسد هم در نوع خود جالبند. برای مثال اگر به لثه ها بیش از حد فشار وارد کنید، صفحه ی این اپلیکیشن به شکل قرمز در آمده و زمانی که فشار را معتدل سازید، به حالت عادی خود بر می گردد. یا اگر عمل مسواک زدن را زیر ۲ دقیقه‌ (که حداقل زمان پیشنهادی برای این کار است) تمام کنید، پیام بی رحمانه ای مانند «دفعه بعد همت بیشتری به خرج بده»‌ دریافت خواهید کرد.

oral-b-pro-7000-smart-series-1

هدف جالب دیگری که کمپانی Oral-B در فکر آن است همکاری با دندانپرشکان و متخصصین بهداشت است. برای مثال زمانی که برای چکاب دندان هایتان نزد متخصص می روید، وی می تواند با نگاهی به اپلیکیشن روی تلفن همراهتان به تاریخچه و نوع مسواک زدن شما دست یابد و پیشنهاداتی بر مبنای پایگاه داده ای که در مقابلش است ارائه دهد.فروش Oral-B PRO 7000 از روزهای پایانی فوریه در ایالات متحده شروع خواهد شد و قیمتی برابر با ۲۱۹ دلار خواهد داشت.

logo-samandehi