یکشنبه، 12 بهمن 93 - 07:22

 

وآتس اپ

اسکرین‌شات‌هایی تازه از کاربران Reddit نشان می‌دهند که پیام‌رسان واتس اپ بالاخره امکان مکالمه را به این اپلیکیشن اضافه کرده است. به گفته یکی از اعضای Reddit واتس اپ برای معرفی این ویژگی قصد دارد از سیستم دعوتنامه به وسیله کاربران استفاده کند. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

سیستم دعوتنامه توسط کاربران که پیام رسان واتس اپ برای آشنایی کاربران با این ویژگی استفاده خواهد کرد به این صورت است که یک کاربر با استفاده از ویژگی جدید، تماسی را با یک کاربر دیگر برقرار می‌کند، پس از برقراری این تماس، کاربر دوم نیز از این پس قادر به استفاده از امکان تماس صوتی واتس اپ خواهد شد. علاوه بر اضافه شدن امکان مکالمه به واتس‌اپ، این پیام رسان با طراحی متریال نیز تزئین خواهد شد.

Screenshots-showing-the-new-WhatsApp-UI-with-voice-call-feature 1

بروزرسانی جدید برای واتس اپ هنوز در گوگل پلی منتشر نشده اما هم‌اکنون می‌توانید نسخه فاش شده این نسخه همراه با امکان مکالمه را دریافت کنید. این نسخه دارای ۱۸.۵۲ مگابایت حجم است که بر روی اندروید ۲.۱ به بالا اجرا می‌شود. با این حال برای داشتن ویژگی برقرای تماس به اندروید ۴.۴ یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

یکی دیگر از اعضای Reddit با نام کاربری Tropiux طریقه استفاده از امکان تماس صوتی این پیام رسان بدون دریافت دعوتنامه به این صورت آموزش داده: «به ترمینال بروید و با دسترسی روت این فرمان را اجرا کنید: am start -n com.whatsapp/com.whatsapp.HomeActivity.» البته با این روش هر بار که قصد برقراری تماس داشته باشید، مجبور به وارد کردن این دستور در ترمینال هستید.

Screenshots-showing-the-new-WhatsApp-UI-with-voice-call-feature 2

زمانی که این ویژگی را فعال کردید، با تماس با شخص دیگری -به شرطی که طرف مقابل آخرین نسخه این برنامه را نصب داشته باشد- ویژگی برقراری تماس اپلیکیشن وی را به صورت دائم فعال خواهید کرد. به زودی اپلیکیشن واتس‌اپ با امکان برقراری تماس در گوگل پلی قرار خواهد گرفت.

logo-samandehi