سه شنبه، 14 بهمن 93 - 09:57

 

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با همکاری انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع)، دومین دوره جایزه‌ چالش نوآورانه را در اسفندماه ۹۳ برگزار می‌ کند. دومین دوره جایزه‌ چالش نوآورانه با هدف حمایت و تشویق جوان‌های ایرانی خلاق جهت راه‌انداری کسب‌و‌کارهای شخصی برگزار می شود. در این دوره از جوانان کارآفرین زیر سی سال و دارای طرح‌های خلاقانه با قابلیت پیاده‌سازی در مدت‌زمان یک ماه، حمایت‌های مالی و معنوی به‌عمل می آید.

753118

در دومین جایزه چالش نوآورانه ، شورای راهبری و کمیته‌ علمی از طرح های دارای منافع اجتماعی، منافع زیست‌محیطی و با قابلیت حل مشکلات واقعی استقبال می کند.از این رو، سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از کلیه فعالان و جوانان دارای ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و نوآورانه در زمینه‌های مختلف حول محورهای اعلام‌شده و مبتنی بر  ICT، برای شرکت در این برنامه دعوت می کند.

از محورهای این دوره از جایزه چالش نوآورانه می توان به برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، وب‌سایت‌ها و سامانه‌های اطلاعاتی، راه‌کارهای ایجاد کمپین‌های رسانه‌ای، راه‌کارهای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی الکترونیکی، راه‌کارهای تبلیغات انبوه الکترونیکی، ابزارهای فناوری اطلاعات و یا برنامه‌های حامی آن‌ها، خدمات برخط برای گروه‌های مختلف جامعه، گسترش و افزایش سواد دیجیتال در جامعه، راه‌کارهای مدیریت شهری و سیستم‌های تصمیم‌یار، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مبتنی بر فناوری اطلاعات، راه‌کارهای بهبود فرایندهای کشاورزی با فناوری اطلاعات و ارتباطات، کسب‌و‌کارهای جدید در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه‌ها و راه‌کارهای مرتبط با ورزش و برنامه‌ها و راه‌کارهای مرتبط با هنر اشاره کرد.مهلت شرکت در این جشنواره ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ اعلام شده و متقاضیان می توانند به نشانی chalesh.tehrannsr.org مراجعه کنند.

logo-samandehi