جمعه، 17 بهمن 93 - 07:18

 

با CaastMe، لینک های خود را از گجت اندرویدی روی رایانه به اشتراک بگذارید

حتما برایتان پیش آمده که دوستی در اپلیکیشن های پیام رسانی یا موارد دیگر، یک لینک بسیار طولانی به شما ارسال کرده و شما هم برای مشاهده آن در رایانه به دردسر افتاده اید.برای انتقال این لینک ها به رایانه از روش ها و اپلیکیشن های مختلفی می توان بهره گرفت، اما هیچ کدام از آن ها در سرعت انتقال و سادگی استفاده به گرد پای CaastMe نمی رسند.

CaastMe برای انتقال لینک ها از مکانیزم جالبی استفاده می کند. با ورود به اپلیکیشن، از شما خواسته می شود تا آدرس http://caast.me را در مرورگر رایانه تان وارد کنید. با این کار یک QR Code روی صفحه ظاهر خواهد شد.

CaastMe 2

حالا با مراجعه به مرورگرتان در موبایل، کافیست در هر صفحه ای که هستید گزینه Share را انتخاب کرده و روی CaastMe اشاره کنید. با این عمل بارکد اسکنر اپلیکیشن نمایان می شود. حالا می بایست با دوربین QR Code روی مانیتور را اسکن کنید تا در کسری از ثانیه، شاهد باز شدن همان لینک در رایانه تان باشید.

البته این لینک ها را در هر اپلیکیشنی به غیر از مرورگر، که دسترسی اشتراک لینک ها را به شما بدهند (مثل یوتوب) می توانید از طریق CaastMe منتقل کنید. در کنار حجم پایین و رایگان بودن، عدم نیاز به ثبت نام و ایمیل فعالسازی از مزایای CaastMe محسوب می شوند.

CaastMe برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و از میان تمام راه هایی که برای انتقال لینک از موبایل به رایانه می شناسید، سریع تر و بهتر عمل می کند. از این رو دانلود این اپلیکیشن کاربردی را به تمامی دارندگان گجت های اندرویدی توصیه می کنیم.

logo-samandehi