جمعه، 17 بهمن 93 - 12:15

 

xd9slbbcz6d4nys8tqisj.jpg.pagespeed.ic.RGdKybkFTl

اگر کیبوردی که هم اکنون در اختیار دارید به نظرتان حوصله سر بر می رسد، گزینه های جذابی برای جایگزینی پیش روی شما قرار دارد.به تازگی در چین کیبوردی معرفی شده است که در داخل خود پردازنده ای چهار هسته ای دارد و می تواند سیستم عامل اندروید را در اختیار شما قرار دهد. تنها کافی است تا کیبورد را به یک نمایشگر متصل کنید و از سیستم عامل گوگل لذت برید.

پردازنده چهار هسته ای کیبورد OneBoard Pro Plus سرعتی ۱.۸ گیگاهرتزی دارد و در کنار خود رمی ۲ گیگابایت را نیز جای داده است تا بدین شکل انجام دستورات در اندروید ۴.۴ بدون هیچ وقفه ای صورت پذیرد. این کیبورد همچنین در کناره های خود پورت های USB و HDMI را نیز جای داده است.

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، برخورداری از درگاه حافظه جانبی SD، و پشتیبانی از ارتباط Wi-Fi و بلوتوث از جمله دیگر قابلیت های فنی این دستگاه به شمار می روند.بر خلاف جنس های چینی عجیب و غریبی که به بازار می آید، OneBoard کیفیت ساخت مطلوبی دارد و از آلومینیوم در بدنه خود بهره می برد. دکمه های این کیبورد هر یک به لطف چراغی که در پشت آن ها قرار گرفته است، روشن می شود و با ترکیب رنگ های مختلف، ظاهری جذاب را ارائه می کند.

این کیبورد در حال حاضر با قیمت ۳۰۰ دلار در بازار به فروش می رسد.

logo-samandehi