سه شنبه، 27 مرداد 94 - 06:36
حسین کشایی مدیر عامل مخابرات استان اصفهان

 

حسین کشایی مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان پیرامون برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه مخابرات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، تصریح کرد: این نمایشگاه بیشتر مختص اصفهان است البته نمایشگاه‌های دیگری هم در حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی در کشور برگزار می‌شود.
وی اظهارداشت: این نمایشگاه مشخصاً با رویکرد ارتباطات در آی‌تی و آی‌سی‌تی فعالیت می‌کند، وقتی از آی‌سی‌تی صحبت می‌کنیم با تکنولوژی‌های اطلاعات و تکنولوژی ارتباطات سرو کار داریم و مخاطب اصلی این نمایشگاه تکنولوژی‌های ارتباطات است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شد، عنوان کرد: مخابرات به عنوان شرکتی که در عرصه ارتباطات فعالیت می‌کند در این نمایشگاه با ارائه دست آوردهای جدید حضور پیدا می‌کند.
کشایی برگزاری کنفرانس علمی در حوزه ارتباطات را یکی از نقاط قوت این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: شرکت مخابرات با آخرین محصولات خود در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد و آخرین تکنولوژی‌هایی که در مخابرات به کار رفته است را در این نمایشگاه معرفی می‌کنیم.
وی اظهارداشت: امسال همچنین شرکت مخابرات با محصول دیتا سنتر و واگذاری سرویس‌های تحت دیتا سنتر در نمایشگاه حضور خواهد داشت که این محصول یکی از قابلیت‌های جدید شرکت مخابرات است.
مدیرعامل مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه می خواهیم در نمایشگاه  حوزه ای جدید از تکنولوژی‌های مخابراتی را ارائه دهیم گفت: کسانی که صاحب اپلیکیشن و برنامه‌های نرم افزاری کاربردی هستند، می‌توانند بدون اینکه نیاز به سرور داشته باشند از دیتا سنتر و لینک‌های مخابرات استفاده و سرویس‌های خودشان را واگذار کنند.
کشایی یادآورشد: افرادی که محتوا دارند، همچنین می‌توانند از امکانات مخابرات استفاده کنند و ما به آنها لینک ارتباطی می‌دهیم تا مشترکین اینترنت مخابرات و سایر مشترکین اینترنت بتوانند از محتوای آنها استفاده کنند. این کار باعث صرفه جویی در پهنای باند می‌شود و همچنین کمک می‌کند کیفیت خدمت اینگونه سرویس‌ها افزایش یابد.

logo-samandehi