دوشنبه، 23 آذر 94 - 12:14

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ ۲۰۱۵) صبح امروز آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند، شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

1908077

مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات، رضا شاه‌پری رئیس دولت الکترونیک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر معاونان وزیر ارتباطات برگزار شد.

در مراسم افتتاح الکامپ امسال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور ندارند. وزیر ارتباطات برای شرکت در اجلاس نخست‌وزیران سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای به چین سفر کرده است. وی در جریان افتتاح نمایشگاه بین‌المللی تله‌کام که مهرماه امسال نیز برگزار شد، به نیویورک سفر کرده بود و در مراسم حضور نداشت.

در بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور، ۵۰ شرکت خارجی، ۴۰ دستگاه دولتی و ۸۰ شرکت نوپا و استارتاپ و بیش از ۳۰۰ شرکت خصوصی در بالغ بر ۲۳ هزارمترمربع متراژ نمایشگاهی آخرین دستاوردهای خود را ارائه کرده‌اند.این نمایشگاه تا ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

logo-samandehi