شنبه، 28 آذر 94 - 08:34

ناصر مشایخی در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه مرکز ۹۹۹۰ ،مرکز پاسخگویی همراه اول مخابرات است،اظهار کرد: این مرکز با پشتیبانی از حدود ۱۰میلیون نفر جمعیت در چهار استان، پاسخگوی مشکلات و سئوالات تلفن همراه از جمله آگاهی از سرویس‌ها،کمپین‌ها، فعال‌سازی سیم کارت، مشکلات آنتن‌دهی و مشکلات فنی شبکه است.’

عکس معاون بازاریابی مخابرات دکتر مشایخی

وی با بیان اینکه تمامی ورودی‌ها ثبت و ضبط می‌شود، افزود: این مرکز مجهز به تکنولوژی روز است و نحوه پاسخگویی نیز به صورت مکانیزه است،چنانکه ترافیک پاسخگویی مشترکین، تعداد ورودی‌ها کنترل می‌شود تا مشترکان پشت خط نمانند.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: مرکز ۹۹۹۰ در سه شیفت‌کاری کار می‌کنند و تمام پاسخگویی‌ها از طریق نرم‌افزار انجام می‌شود که با پشتبانی وسایل سخت‌افزاری لحظه لحظه رضایت مشترکان سنجش می‌شود.

وی ادامه داد: در مرکز ۹۹۹۰ روزانه بین ۱۵ تا ۲۵هزار مورد پاسخ‌دهی تماس ورودی و در مرکز ۱۱۸ ماهانه حدود ۳ میلیون و حتی بیشتر و مرکز ۲۰۲۰ ،۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار مورد تماس و پاسخگویی تلفن انجام می‌شود.

مشایخی با تاکید به این نکته که یکی از سیستم‌های پیشرفته در منطقه همین مراکز پاسخگویی است،گفت: تمامی نیازهای مشترکان موبایل و حوزه سیار توسط این مرکز پاسخ دهی می‌شوند.

وی اضافه کرد: این مرکز زیر ساخت موبایلی پیشرفته‌ای دارد و از لحاظ ایمنی بسیار محافظت و دسترسی به آن وجود ندارد.

مشایخی با اشاره به اینکه این مرکز سه استان کرمان،یزد و چهار محال را پاسخگویی می‌کند،بیان کرد:در این مرکز ۵۰ تا ۸۰ نفر نیرو بستگی به ترافیک‌کاری پاسخگو هستند که صبح‌ها خواهران و عصر و شب برادران هستند.

لازم به ذکر است دربازدید خبرنگاران از مرکز۹۹۹۰ اصفهان  فرشته صبایی رییس اداره مشترکین همراه اول نیز حضور داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi