شنبه، 19 دی 94 - 05:13

 

آپارت پس از ۵ سال فعالیت در عرصه اشتراک گذاری ویدیو در اینترنت توانست از مرز ۶ میلیون بازدید از ویدیوهایش بگذرد. علاوه بر کاربران داخلی، افراد زیادی از کشورهای مختلف دنیا  از این سایت بازدید می‌کنند.

0b4fdbe819b31dd2289e1906fdc2e608_XL

۵ سال پیش وقتی که آپارات شروع به کار کرد کمتر کسی باور می‌کرد که این سایت اشتراک گذاری ویدیو در کشور بتواند به جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی برسد. اما این روزها کمتر کاربر اینترنت در ایران است که نام آپارات را نشنیده یا به این سایت سر نزده باشد.

با گذشت ۵ سال از فعالیت آپارات در اینترنت، این سایت توانسته است توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. کاربران اینترنت در داخل و خارج از کشور روزانه ویدیوهای زیادی روی آپارات بارگذاری می‌کنند، این ویدیوها بارها توسط مخاطبان دیده می‌شود.

با توجه به توسعه اینترنت کشور به ویژه پهنای باند داخلی و نسل‌های سوم و چهارم موبایل در کنار فراگیر شدن اپلیکیشن این سایت اشتراک گذاری ویدیو سبب شده که تعداد نمایش ویدیو از مرز ۶ میلیون در روز بگذرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مسئولان این سایت اینترنتی، فارسی زبانان از کشور‌های آمریکا، سوئد، هلند، کانادا، استرالیا و دیگر کشورهای دنیا، ویدیو‌های فارسی مورد علاقه خود را از آپارات مشاهده می‌کنند.

هم اکنون و با توجه به فیلتر سایت‌های اشتراک ویدیوی بین‌المللی در ایران، آپارات بستر اشتراک گذاری ویدیویی مناسبی است که با داشتن ویدیوهای بسیار زیادی در زمینه‌های متفاوت، توسط کاربران حقیقی و حقوقی به‌روزرسانی شده و با توجه به کانال‌های رسمی، راه مناسبی برای ارتباط مستقیم مسئولان، افراد برجسته، شرکت‌ها و رسانه‌ها به شمار می‌رود.

logo-samandehi