سه شنبه، 13 بهمن 94 - 01:46

 

این همایش علمی به همراه رویدادهای جانبی آن یک رویداد کم نظیر علمی – فرهنگی در عرصه این رسانه نوین خواهد بود و فرصتی را برای هم اندیشی و ارتقاء همکاری میان متخصصان فنی و علوم انسانی کشور و همچنین، نمایش ظرفیت های صنعت ملی بازی های رایانه ای به مدیران و سیاست گذاران فرهنگی و اجتماعی فراهم خواهد آورد.
1903873
اهداف برگزاری اولین کنفرانس بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها’ شامل بررسی جایگاه ایران در صنعت بازی های رایانه ای، آسیب شناسی صنعت بازی های رایانه ای ملّی و همچنین بررسی جایگاه علوم انسانی و هنر در توسعه ی بازی های رایانه ای است.
محورهای این کنفرانس شامل بررسی جایگاه ایران در صنعت بازی‌های رایانه‌ای، شیوه‌های جذب مخاطب و بازاریابی در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، مدل‌سازی فرایند توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، مدل کسب و کار در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، تحلیل زیبایی‌شناختی و تکنیکی بازی‌های رایانه‌ای و اصول هنری طراحی بازی‌های رایانه‌ای است.
از جمله برنامه های جانبی این همایش عبارتند از: نمایشگاه دستاوردهای صنعت بازی‌های رایانه‌ای ملی، کارگاه‌های آموزشی، مسابقه‌ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای است که در این کنفرانس برگزار می شوند.
گفتنی است؛ دانشگاه اصفهان با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز، اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها را در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ برگزار می کند.

logo-samandehi