دوشنبه، 19 بهمن 94 - 04:58

 

گردهمایی بزرگ شرکت‌های نرم‌افزاری برای اولین بار توسط کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران هفته آینده در قالب یک ضیافت شام برگزار می‌شود. کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای اولین بار گردهمایی بزرگ فعالان بخش نرم‌افزار را در قالب یک ضیافت شام برگزار می کند.

0edefbee-8b0a-463e-8f54-2a2bb56bc664

شاهین طبری، رئیس کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی تهران در مورد برگزاری این گردهمایی اعلام کرد: «کمیسیون نرم افزار قصد دارد با هدف انسجام و اتحاد میان فعالان این حوزه، در اولین گردهمایی شرکت‌های نرم‌افزاری، فرصت آشنایی و تعامل میان فعالان جدید و پیشکسوتان این بخش را فراهم کند. به همین خاطر از تمامی فعالان نرم‌افزاری سراسر کشور دعوت می‌کنیم  تا برای حضور در این مراسم ثبت نام کنند.

به گفته رئیس کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، مدیران بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری در این گردهمایی حضور دارند. علاوه بر رؤسای دوره‌های مختلف هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، مدیران بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری ایران برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.

این مراسم روز دوشنبه ۲۶ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در تالار گردهمایی دانشگاه خاتم و با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران مراجعه کنند.

logo-samandehi