یکشنبه، 09 اسفند 94 - 12:35

ارائه خدمات سريع، بهنگام و بي وقفه به شهروندان و مجموعه شهرداري نيازمند نگهداری و تعمیرات مستمر تجهيزات سخت افزاري، نرم افزاري، شبکه و مرکز داده شهرداري و رفع مشکلات ايجاد شده در کوتاه ترين زمان ممکن مي باشد.در اين رابطه از نرم افزار پيشخوان خدمات در مجموعه شهرداري استفاده مي شود تا ضمن مديريت درخواست هاي ارسال شده توسط کاربران، کاهش زمان پاسخ گویی و رفع مشکلات به صورت متمرکز مديريت شده و انجام گيرد.

push your connection to the world

بر اساس اعلام روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان از ابتداي راه اندازي اين سامانه در سال ۸۸ تا پايان سال گذشته بيش از ۷۶ هزار درخواست در حوزه هاي سخت افزار، نرم افزار، شبکه، پايگاه داده و… ثبت و پيگيري هاي لازم انجام شده است که اين رقم  در سال جاري تاکنون بالغ بر  ۲۷ هزار مورد مي باشد.

از ميان آمار سال ۹۴، ۵۶۰۰ درخواست مربوط به سخت افزار، ۱۰۰۰۰  مورد در حوزه شبکه، ۸۷۰۰ درخواست مربوط به نرم افزار، ۳۰۰۰ درخواست در رابطه با پايگاه داده، ۱۹۰ مورد در حوزه نرم افزار هاي GIS، و … مي باشد.

در اين رابطه کاربران و کارشناسان انفورماتيک حوزه هاي مختلف شهرداري اصفهان در صورت بروز مشکل، از طريق سامانه پيشخوان خدمات درخواست بررسي و رفع اشکال خود را ثبت نموده که اين درخواست به صورت خودکار براي مدير و کارشناس مربوطه در سازمان فاوا ارسال مي گردد و تا رفع اشکال نهايي، در هر لحظه از شبانه روز قابل پيگيري مي باشد.

موارد مطرح شده با اولويت زماني کم، متوسط و زياد در دستور کار قرار گرفته، بررسي شده و در زمان هاي تعيين شده بين ۲ تا ۲۴ ساعت(بسته به اولويت) رفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi