یکشنبه، 22 فروردین 95 - 00:11

 

 یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۶، با شناخت تیم‌های برتر در لیگ‌های مختلف شامگاه روز جمعه به کار خود پایان داد. این دوره از مسابقات، با قهرمانی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به پایان رسید.

۷۹۰۳۷-۲۳۶۱۰۱-۱۴۰۲۲۰۷۵۵۲

در لیگ روبات انسان نما تیم bold hearts از انگلستان، تیم autman teen از کانادا و تیم beaset adult-size از ایران به‌طور مشترک مقام نخست مسابقات را کسب کردند. در لیگ روبات فوتبالیست ساختار استاندارد تیم nao team htwk از آلمان به مقام نخست رسید. تیم dalnamite نیز از آلمان مقام دوم را کسب کرد و تیم MRL spl از ایران رتبه نخست نوآوری در تحقیق را کسب کرد. همچنین تیم MRL SPL رتبه برتر رقابت فنی آزاد را به خود اختصاص داد.

همچنین در لیگ روبات امدادگر واقعی تیم MRL از ایران علاوه بر کسب مقام قهرمانی، رتبه بهترین توانایی مهارتی، بهترین توانایی اکتشاف و رتبه بهترین توانایی حرکتی را کسب کرد. در این لیگ تیم YRA از ایران رتبه بهترین روبات پرنده امدادگر را به خود اختصاص داد. در این لیگ تیم YRA از ایران مقام دوم را کسب کرد و تیم VRU از ایران سوم شد. در لیگ شبیه ساز امداد تیمMRL از ایران مقام نخست را کسب کرد. و تیم S.O.S دانشگاه امیرکبیر دوم شد.

در لیگ روبات‌های صنعتی تیم ACE IAUK از ایران مقام نخست را به دست آورد. تیم MEC از دانشکده دکتر شریعتی تهران دوم شد. در لیگ روبات پرنده تیم‌های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و KN2C به‌صورت مشترک مقام نخست را کسب کردند و تیم Cyrus uav از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه سوم شد. در لیگ روبات‌های زیردریایی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقتدرانه اول شد، تیم دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری اهواز مقام دوم را کسب کرد و تیم کاسپین دانشگاه تکنولوژی شاهرود رتبه بهترین ارائه مهندسی را به دست آورد.

logo-samandehi