یکشنبه، 19 اردیبهشت 95 - 03:49

 

شانزدهمین رویداد ایده شو با موضوع کسب و کارهای اجتماعی توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حمایت انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در حاشیه جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی برگزار می‌شود. در این رویداد ایده‌پردازان طی مدت ۳ دقیقه ایده خود را در حضور جمع بیان کرده و پس از داوری به سه ایده برتر جوایزی اهدا میشود.

ideashow16poster

کسب و کارهای مرتبط با:

– بهبود شرایط اجتماعی شهروندان

– حفاظت از محیط زیست

– ارتقای سطح معیشت افراد خاص

– توسعه کیفیت اقتصادی جامعه

– مبتنی بر توسعه پایدار اقتصادی

ایده شو رویدادی است که به شما این فرصت را می دهد تا با بیان ایده خود در بازه زمانی ۳ دقیقهبتوانید ایده تان را ازلحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه اندازی یک کسب وکار بسنجید و در کنار دوستان خود با ایده های نو دیگران آشنا و شبکه ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنید. اینبار در این رویداد به منظور بهبود ایده های رسیده و حمایت بهتر از ایده ها اقدام به دریافت هزینه ثبت نام و جذب حامی مالی نموده است.

اگر اهل ریسک کردن هستید و به ایده خود ایمان دارید به عنوان ایده پرداز ثبت نام کنید و اگر هنوز ایده مناسبی پیدا نکرده اید در جمع ما حاضر شوید و شنونده ایده های خوب دوستانتان باشید شاید در ایده شوی بعدی شما ایده پرداز آن رویداد باشید.

زمان رویداد:  

مکان رویداد: اصفهان خیابان آمادگاه، مهمانسرای عباسی، تالار عباسی

جهت ثبت نام در ایده شو کسب و کارهای اجتماعی کلیک کنید.

logo-samandehi