دوشنبه، 27 اردیبهشت 95 - 12:07

 

با وجود اینکه در حال حاضر اغلب تلفن‌های هوشمند دارای دوربین قدرتمندی هستند، اما همچنان دستگاه‌های دوربین مجزا، محبوبیت زیادی دارند و البته این محبوبیت نیز به دلیل توانایی‌شان است.

دوربینی برای سفر به مناطق خوش منظره

Olympus OM-D EM-10 Mark II

با استفاده از دوربین Olympus OM-D EM-10 Mark II کاربران می‌توانند تصاویری را از مناطق دوردست بدون هیچ‌گونه لرزشی ثبت کنند. دوربین این محصول دارای فنّاوری قدرتمندی در زمینه لرزشگیر است که امکان ثبت تصاویر مناسب را در حین لرزش دست ارائه می‌کند. محصول مذکور دارای وای‌فای داخلی است که از طریق آن می‌توانید تصاویرتان را به‌محض ثبت، در فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این محصول ۶۹۹ دلار قیمت دارد.

دوربینی برای سفر‌های خانوادگی

Fuji Instax

دوربین جدید فوجی‌فیلم با نام Instax محصولی دوست داشتنی و البته کاربردی برای سفر‌های خانوادگی است. این دوربین می‌تواند تصاویر را بعد از ثبت، (بدون نیاز به دستگاه دیگری) پرینت کند. در این نسخه که مدل mini 70 است، عکاسی سلفی نیز بهبود یافته و آینه‌ای کنار عدسی قرارگرفته است که از طریق آن می‌توانید هرچه ساده‌تر از خودتان عکس بگیرید. برای خرید این محصول نیز باید ۱۳۹ دلار بپردازید.

دوربینی برای سفر‌های ماجراجویانه

Nikon 1 AW1

نیکون دوربینی را با نام ۱ AW1 عرضه کرده که محصولی سبک، کوچک و مقاوم در برابر آب است. این دستگاه می‌تواند تا دمای ۱۴ درجه فارنهایت دوام بیاورد. از آنجایی که محصول مذکور یک دوربین بدون آینه است عمل فوکوس نیز در حرکت‌های سریع، با سرعت بیشتری نسبت به SLRها انجام می‌شود. نیکون ۱ AW1 قیمتی در حدود ۷۹۹ دلار دارد.

دوربینی برای ثبت ویدیو‌های باکیفیت

Sony A7R II

دوربین جدید سونی با نام A7R II یکی از محصولاتی است که می‌تواند توجه هنر دوستان را به خودش جلب کند. این محصول توانایی فوکوس خودکار بالایی دارد. این محصول می‌تواند ویدیو‌هایی با وضوح ۴K و ۴۲ مگاپیکسلی ثبت کند و به همین دلیل محصولی مناسب برای رویداد‌های ورزشی، عکاسی از چهره و استفاده در طبیعت به حساب می‌آید. البته این توانایی‌ها باعث شده‌اند که این دوربین قیمتی در حدود ۳۱۹۹ دلار داشته باشد.

دوربینی برای سفر‌های آخر هفته

Lumix DMC-ZS100

دوربین لومیکس DMC-ZS100 محصولی با ابعاد کوچک است که توانایی زوم نسبتاً بالایی دارد و به لطف حس‌گر ۱ اینچی می‌تواند در محیط‌های تاریک نیز تصاویر مناسبی را ثبت کند. سایز این حس‌گر ۴ برابر بزرگ‌تر است حس‌گر دوربین‌های هم‌رده‌اش است. برای خرید این دوربین باید ۶۹۹.۹۹ دلار پرداخت کرد.

logo-samandehi